Dva autora Estetike filma, Žak Omon i Mišel Mari, ponovo su se udružili da daju jasnu i konciznu analizu pojedinih filmova snimljenih posle 1970. godine, uglavnom u Francuskoj i SAD.
Bez ambicija da kreiraju univerzalni metod koji omogućava analizu bilo kog filma, autori su nastojali da opišu i komentarišu najbolje analize i da iz njih izvuku metodološki pristup. Nakon definisanja analitičke analize i predstavljanja određenog broja praktičnih instrumenata, ovo delo pristupa takozvanoj „tekstualnoj” analizi, narativnoj analizi primenjenoj na film, analizi slike i zvuka; ono proučava odnose između analize i naracije i bavi se osnovama te vrste istraživanja. Svako poglavlje u knjizi opremljeno je posebnom bibliografijom i bogato je ilustrovano.
UVOD
1. U PRILOG DEFINICIJI ANALIZE FILMOVA
2. INSTRUMENTI I TEHNIKE ANALIZE
3. TEKSTUALNA ANALIZA: OSPORAVANI MODEL
4. ANALIZA FILMA KAO PRIVREDNOG ISKAZA
5. ANALIZA SLIKE I ZVUKA
6. PSIHOANALIZA I ANALIZA FILMA
7. ANALIZA FILMOVA I ISTORIJA FILMA; VERIFIKACIJA ANALIZE
8. CILJEVI ANALIZE: UMESTO ZAKLJUČKA
Bibliografija
Nevena Daković - Pojmovnik teorije filma III
Indeks filmova
Mišel Mari:
Predaje semiologiju filma na univerzitetu Sorbona (Pariz III).
Žak Omon:
Predaje estetiku filma na univerzitetu Sorbona (Pariz III).
ISBN: 978-86-7102-277-4
Težina knjige: 478.00
Dimenzije knjige: 14,5 x 21
Broj strana: 321
Povez: Tvrdi povez s omotnicom
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Svetlana Volic
Jasna Vidić: