Da li je marketing u krizi? Pojedini stručnjaci smatraju da marketinški principi više ne odgovaraju "stvarnom svetu" marketinških menadžera, a sve veći broj teoretičara najavljuje ništa manje nego "kraj marketinga".U četrnaest eseja izloženih u ovoj knjizi istražuje se koliko su takva predviđanja tačna i naučno opravdana.
Autori proučavaju tekuće stanje marketinške nauke i predlažu razne vizije marketinga namenjene dvadeset prvom veku. U rasponu od naratologije do feminizma, ova proroštva su uvek osvešćujuća, često provokativna i ponekad uznemirujuća. Apokalipsa i marketing je obavezno štivo za sve one koje interesuje budućnost marketinga.
1. DRUŠTVO ANONIMNIH APOKALIPSOHOLIČARA
I KRIZA
2. UČENJE O TROČLANOM, VEČNO JEVANĐELJE I ŠEMA TRI DOBA
3. PRAVITI DRAMU OD KRIZE
4. APOCALYPTUS INTERUPTUS
5. O AURI, ILUZIJI, BEKSTVU I NADI U APOKALIPTIČNU POTROŠNJU
II STRAŠNI SUD
6. U POTRAZI ZA SKRIVENIM (DO)(B)(OG)(R)(IM)
7. PROTESTANTSKA ETIKA I DUH MARKETINGA
8. TRŽIŠTA, RAZMENA I EKSTREMNO
9. PAD I USPON MARKETINŠKOG FUNDAMENTALIZMA
III OBNOVA
10. MARKETING ADIDIMUS
11. ISTRAŽIVANJE PROPAGANDE
12. PATETIČNI FALUSOIZMI SVETOG TOME AKVINSKOG I ZAŠTO BI MARKETING TREBALO DA OSTAVI EVU NA MIRU
13. O ESHATOLOGIJI, ONANISTIČKOJ SKATOLOGIJI ILI POŠTENOJ MAČKOLOGIJI
14. BUDUĆNOST JE PROŠLOST
&
ISBN: 86-7102-076-2
Težina knjige: 555.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 406
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Dragana Atanasović
Dejvid Karson:
Šef Katedre za marketing na istom univerzitetu.
Džim Bel:
Viši docent maloprodaje na Univerzitetu Alster (Engleska).
Stiven Braun:
Profesor maloprodaje na Univerzitetu Alster (Engleska).
Mirjana Nikolajević: