Rasprodato
BIG IDEA – Sve što je važno za dobru promociju
Slavko Kovačević

U ovoj knjizi detaljno je predstavljen koncept promotivnih aktivnosti kako bi čitalac imao uvid u celovit sistem promotivnih aktivnosti na pragmatičan način, bez suvišnih detalja i mistifikovanja postupaka istraživanja, planiranja i realizacije promotivne strategije.

 

RASPRODATO

Tagovi:

U ovoj knjizi detaljno je predstavljen koncept promotivnih aktivnosti. Cilj je da čitalac dobije celovit sistem promotivnih aktivnosti na potpuno pragmatičan način, bez suvišnih detalja i mistifikovanja postupaka istraživanja, planiranja i realizacije promotivne strategije.

Prvi tom knjiga objašnjava i osnovne pojmove Public Relations-a. PR ne spada u čisto tržišne instrumente; on je pre svega funkcija menadžmenta jer pozitivno utiče na tržišnu poziciju institucije/firme.

Slavko Kovačević:

Profesor dr Slavko Kovačević je držao predavanja iz marketinga na Prirodno-matematičkom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Sada je direktor škole IMC koja se bavi obrazovanjem kadrova iz oblasti marketinga. Autor je više stručnih tekstova i publikacija.

Godina izdanja: 1998
Težina knjige: 0.00
Dimenzije knjige: 12 x 20.5
Broj strana: 186
Povez: broširani
Pismo: latinica
Likovni urednik: Nikola Kostandinović
Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske