U pripremi
DELOTVORNO UČENJE: Kako nastavnici mogu da podrže učenje učenika
Džon Heti
Prevela sa engleskog Bogdana Nikolić

 

Pisana za učenike, predavače i one koji se školuju da budu nastavnici, knjiga objašnjava kako primeniti principe delotvornog učenja u ma kojoj učionici, bilo gde u svetu. Autor nudi sažete i korisne prikaze najuspešnijih intervencija i nudi praktične, detaljne smernice za uspešnu primenu delotvornog učenja i delotvorne nastave u učionici.

Cena 0 RSD

Tagovi:

Ova jedinstvena i revolucionarna knjiga sintetizovala je rezultate više od petnaest godina istraživanja u kojima su učestvovali milioni učenika. Preko 800 metaanaliza o uticajima na dostignuća školske dece gradi priču o snazi nastavnika, o povratnim informacijama i modelu učenja i razumevanja. Najveća je zbirka istraživanja zasnovana na dokazima o tome šta u školama zaista deluje na poboljšanje učenja i ishoda obrazovnog procesa. Pokrivena područja uključuju uticaj učenika, kuće, škole, nastavnih planova i programa, nastavnika i nastavnih strategija. Model nastave i učenja razvijen je na snovu pojma delotvorne nastave i delotvornog učenja.

Glavna poruka je da ono što najbolje deluje na učenike jeste slično onome što najbolje funkcioniše za nastavnike – usmeravanje pažnje na postavljanje izazovnih ciljeva učenja, jasno određenje šta znači uspeh i usmeravanje na strategije za razvijanje konceptualnog razumevanja onoga šta nastavnici i učenici znaju i razumeju.

Pisana za učenike, predavače i one koji se školuju da budu nastavnici, knjiga objašnjava kako primeniti principe delotvornog učenja u ma kojoj učionici, bilo gde u svetu. Autor nudi sažete i korisne prikaze najuspešnijih intervencija i nudi praktične, detaljne smernice za uspešnu primenu delotvornog učenja i delotvorne nastave u učionici.

Džon Heti:

(1950) profesor je i direktor Instituta za istraživanje obrazovanja pri Univerzitetu u Melbournu u Australiji.  Njegova istraživačka interesovanja uključuju pokazatelje postignuća i evaluaciju u obrazovanju, kao i merenje kreativnosti i modele podučavanja i učenja. Zagovornik je kvantitativnih istraživačkih metodologija zasnovanih na dokazima o uticajima na učenička postignuća. Pre nego što je prešao na Univerzitet u Melbournu, Heti je bio član nezavisne savetodavne grupe koja je radila na izveštaju za novozelandsko ministarstvo obrazovanja o nacionalnim standardima u čitanju, pisanju i matematici za decu osnovnih škola na Novom Zelandu.

Težina knjige: 0.00
Broj strana: 1
Povez: tvrdi
Pismo: latinica
Likovni urednik: dr Svetlana Volic
Likovno rešenje korica: dr Svetlana Volic

Bogdana Nikolić:

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske