Tagovi:  multimedija
Delo Globalni mediji nastalo je iz pera dva vodeća američka stručnjaka za medije. U njemu je ponuđen veoma pristupačan, ali i stručan pregled kretanja u globalnoj medijskoj industriji koji se zasniva na najnovijim podacima i rezultatima naučnih istraživanja. U prvom delu knjige autori se bave pojavom i razvojem globalnog medijskog sistema i analiziraju političke, ekonomske i tehnološke uzroke koji su doveli do njegovog naglog uspona. Naredna poglavlja posvećena su istraživanju mnogostrukog uticaja globalnih medija na nacionalne medijske sisteme pri čemu se posebna pažnja posvećuje različitim reagovanjima na takva kretanja. Namera autora, kako sami ističu, bila je da doprinesu boljem razumevanju dinamičnog razvoja u ovoj oblasti i ukažu na njegove posledice, ali i moguću alternativu postojećoj strukturi medija koja bi, po njihovom mišljenju, morala biti u većoj meri demokratska.
Edvard S. Herman:
Dugogodišnji profesor na Univerzitetu u Pensilvaniji, autor je velikog broja radova na temu medija. Uz Noama Čomskog potpisan je kao koautor dela Manufacturing Consent: The Political Economy of the Mass Media (1988).
Robert V. Mekčesni:
Docent je na odseku za žurnalistiku i masovne komunikacije Univerziteta u Viskonsinu.
ISBN: 86-7102-113-0
Težina knjige: 438.00
Dimenzije knjige: 22 x 13
Broj strana: 382
Povez: broširani povez
Pismo: latinica
Likovno rešenje korica: Dragana Atanasović
Nada Siljanović-Donati: