U svojoj knjizi Iva Nenić spaja svoja dosadašnja interesovanja i istraživanja, koja se kreću kroz ukrštanja etnomuzikologije, savremenih teorija ideologije, performativnosti, roda, identiteta i razlike, uvek propuštanih kroz sočiva studija kulture.
Tagovi:
U svojoj knjizi Iva Nenić spaja svoja dosadašnja interesovanja i istraživanja, koja se kreću kroz ukrštanja etnomuzikologije, savremenih teorija ideologije, performativnosti, roda, identiteta i razlike, uvek propuštanih kroz sočiva studija kulture. Autorka u svom naučnom radu pokreće raspravu odnosa identitetske politike i muzike. Posvećenost temi žena, žena koje su u istoriji i danas preuzimale identitete koji se u stereotipnim prikazima ne smatraju ženskim, i posebno to propuštajući kroz muziku, kao izvođačku praksu i kao određeni umetničko-životni etos, autorka je načinila značajan proboj, ne samo u relativno maloj i na našim prostorima nedovoljno razvijenoj oblasti studija roda, već i u šire postavljenom teorijskom i istorijskom razmatranju položaja žena u Srbiji i na Balkanu.
Iz recenzije Adriane Zaharijević
Iva Nenić:
Osnovne i doktorske studije završila je na Odseku za etnomuzikologiju Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu, a na Interdisciplinarnim studijama teorije umetnosti i medija beogradskog Univerziteta umetnosti magistarske studije.
Angažovana je na programima Beogradske otvorene škole, Istraživačke stanice Petnica i Centra za ženske studije. Predavala je na brojnim akademskim institucijama u Srbiji i inostranstvu.
Naučne radove, eseje i kritike objavljuje u domaćim i stranim naučnim časopisima. Njena interesovanja se vezuju za kulturalne studije muzike, kritičku teoriju, muziku i identifikaciju/transgeneracijsko pamćenje, popularnu kulturu i teoriju ideologije.
ISBN: 978-86-7102-576-8
Težina knjige: 750.00
Dimenzije knjige: 16 x 24
Broj strana: 305
Povez: tvrdi povez sa omotnicom
Pismo: latinica
07.04.2020.: DAME SVIRAJU
31.08.2020.: Guslarke i sviračice na Kazan kultu 2020.