Objavljena
IZUČAVANJE MEDIJA
Stjuart Prajs
Preveo sa engleskog Vladimir Kolović

Izgleda verovatno da će studije medija biti u središtu dopunskog i visokog obrazovanja, ne u najmanjoj meri zato što one proučavaju oblast kulturne reprodukcije i diskursa, koji ima utiaj na svakog ko je u stanju da primi poruku. Nadam se da će studenti i predavači ovu knjigu smatrati korisnim doprinosom svome radu u ovoj oblasti.

Stjuart Prajs

Knjižarska cena 2200 RSD
Cena 1760 RSD

Tagovi:

Knjiga Izučavanje medija predstavlja opsežan vodič kroz sve neophodne elemente masovnih komunikacija. Autor nudi široku lepezu analiza slučajeva, istorijata i važnijih teorijskih referenci. Oglašavanje, televizija, film, novinska fotografija, muzička industrija i drugi medijski oblici služe kao materijal za ispitivanje relevantnosti teorijskih pristupa: od analize sadržaja i semiologije, do novijih ideja o diskursu i obraćanju. Već prvo izdanje knjige Izučavanje medija, bogato ilustracijama, konkretnim primerima, praktičnim vežbama, postalo je standardni priručnik u višem i visokom obrazovanju, jer studentima pruža podsticaje za istraživanje i razvoj analitičkih veština. Novo izdanje dopunjeno je poglavljima o radiju, deregulaciji, raspravi o nasilju u medijima i medijskom praćenju izbora.

Uvod: položaj i važnost studija medija
 
1. Osnova studija medija    
Komunikacija – razmena značenja među ljudima
Komunikacija – elementi, osobine i proces
Moć, masovna komunikacija i društvo
Model moći
Upotreba medijskih termina
Spisak pojmova
Formiranje subjekta
Društvena teorija i formiranje subjekta
Očuvanje subjekta
Rezime

2. Ideologija: polazna tačka
Šta je ideologija?
Semiologija
Diskurs
Koncept ubeđivanja
Propaganda
Izbori: propaganda u miru?
Opšti izbori 1992. i „rat oko Dženiferinog uva“
Termini u debati: diskursi u štampi na opštim izborima 1997.
Rezime
Zadaci za studente

3. „Konstruisanje“ publike
Značenje publike
Polazna tačka: Morli i publika Širom zemlje
Oglašavanje: industrija i publika
Proučavanje reklama
Televizijska reklama
Rezime
Zadaci za studente

4. Fotografija, semiologija i slika
Fotografija: počeci
Semiologija i fotografija
Fotografija i fotoreporterstvo
Fotomontaža
Rezime
Zadaci za studente

5. Kinematografija: istorija i teorija
Rana kinematografija
Prelazak na „klasični“ sistem
Način razumevanja filmskog narativa
Žanr
Teorije gledalaštva:vizuelno zadovoljstvo i narativna kinematografija
Film i društvo
Rezime
Zadaci za studente

6. Popularne forme: televizija, radio i tehnologija
Društveni uticaj tel

Stjuart Prajs:

Predavač je na odeljenju za medije, film i novinarstvo na britanskom univerzitetu De Montfort. Autor je više naslova: Brute Reality (2010), Discourse Power Address (2007), Communication Studies (1996), The Complete A-Z Media and Communication Studies Handbook (1997). U oblast njegovog istraživanja, između ostalog, spadaju politička komunikacija, odnos diskursa i moći, film, vesti i kritički pristupi oglašavanju.

Godina izdanja: 2011
ISBN: 978-86-7102-384-9
Težina knjige: 1140.00
Dimenzije knjige: 24 x 16
Broj strana: 749
Povez: broširani povez
Pismo: latinica
Likovno rešenje korica: Svetlana Volic

Vladimir Kolović:

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske