Tagovi:  obrazovanje, kreativnost, zaposlenost, priručnik, inteligencija, intuicija, inovacija, imaginacija, inspiracija, strategije za podsticanje
Alan Dž. Rou se poslužio najnovijim istraživanjima da bi nam pomogao da bolje razumemo kreativnost, prepoznamo je, izmerimo, unapredimo i delotvornije iskoristimo. On navodi četiri vrste kreativnosti - intuiciju, inovaciju, imaginaciju i inspirativno liderstvo - i otkriva nam šta je to što povezuje kreativne ljude. Autor nas upoznaje sa suštinom kreativnosti i odgovara na pitanje šta je kreativnost i po čemu se ona razlikuje od opšte inteligencije, pomaže nam da uočimo kakvu vrstu kreativnosti imamo i kako da je što bolje iskoristimo, posebno u poslovanju i obrazovanju. Čitajući ovu inspirativnu studiju ustanovićete zbog čega danas većina kompanija guši kreativnost i, ujedno, upoznati strategije za podsticanje kreativnosti zaposlenih.
Alan DŽ. Rou:
Počasni profesor menadžmenta i organizacije na USC Marshall School of Business na Univerzitetu u južnoj Kaliforniji. Autor je i koautor jedanaest naslova, uključujući i dela Intelligent Information Systems (1996), Strategic Management: A Methodological Approach (1993) i Managing with Style: A Guide tu Understanding, Assessing, and Improving Decision Making (1987). Bio je i član upravnog odbora kompanija General Electric i Hughes Aircraft.
ISBN: 978-86-7102-273-6
Težina knjige: 313.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 193
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Svetlana Volić
wh0cd993819 <a href=http://ditropan.world/>ditropan</a> <a href=http://ventolin.shop/>ventolin</a> <a href=http://zestril.world/>zestril</a>
Goran Erdei: