Rasprodato
LOBIRANJE
Mišel Klaman
Prevela sa francuskog Vladana Stanojević
RASPRODATO

Tagovi:  marketingmenadžmentpolitički marketinglobiranjeinteresna grupa

Postojanje interesnih grupa i ogroman uticaj koji one imaju u donošenju javnih odluka više niko ne dovodi u pitanje. Interesne grupe danas obelodanjuju svoju moć i razvijaju raznovrsne metode uticaja koje zahtevaju profesionalnost i angažovanje stručnjaka.

Knjiga nas na stručan i istovremeno zanimljiv način upoznaje sa ovim fenomenom i njegovim tehnikama. Sasvim nove i najsavremenije metode uticaja autor je uvrstio u treće francusko izdanje koje je sada prevedeno i na naš jezik. 

Mišel Klaman:

Nekadašnji službenik francuskog Ministarstava odbrane i industrije i ekspert pri Evropskoj komisiji. Profesor je Više inženjerske škole Leonardo da Vinči i rukovodilac Odeljenja za više specijalističke studije evropskih odnosa na Katoličkom institutu u Parizu. 

Godina izdanja: 2004
Težina knjige: 0.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 1
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Dragana Atanasović

Vladana Stanojević:

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske