Knjiga jasno i precizno izlaže osnovne koncepte marketinga i njihovu direktnu primenu u oblastima umetnosti i kulture.
Tagovi:  umetnost, kultura, marketing, organizacija, institucije kulture
Marketing je dugo bio isključen iz kulturne sfere budući da je isključivo dovođen u vezu s profitom i trgovinom. Kako se, međutim, na marketing sve više gleda kao na proces zbližavanja preduzeća i potrošača, ustanove kulture u njemu sada vide skup alatki u službi umetničke misije. U knjizi su opisani osnovni koncepti marketinga, od tradicionalnih gledišta do primene u oblasti umetnosti i kulture.
Ovo delo je namenjeno menadžerima u institucijama kulture, a zainteresovaće i menadžere javnog sektora, ljude zadužene za sponzorske budžete i studente marketinga
Fransoa Kolber:
Predaje na Školi za visoke komercijalne studije (HEC) u Montrealu (Kanada).
ISBN: 86-7102-333-7
Težina knjige: 483.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 624
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Svetlana Volic
Jelena Tomašević: