Objavljena
MARKETING U KULTURI I UMETNOSTI
Fransoa Kolber
Prevela sa francuskog Jelena Tomašević

Knjiga jasno i precizno izlaže osnovne koncepte marketinga i njihovu direktnu primenu u oblastima umetnosti i kulture.

Knjižarska cena 1540 RSD
Cena 1232 RSD

Tagovi:  umetnostkulturamarketingorganizacijainstitucije kulture

Marketing je dugo bio isključen iz kulturne sfere budući da je isključivo dovođen u vezu s profitom i trgovinom. Kako se, međutim, na marketing sve više gleda kao na proces zbližavanja preduzeća i potrošača, ustanove kulture u njemu sada vide skup alatki u službi umetničke misije. U knjizi su opisani osnovni koncepti marketinga, od tradicionalnih gledišta do primene u oblasti umetnosti i kulture.

Ovo delo je namenjeno menadžerima u institucijama kulture, a zainteresovaće i menadžere javnog sektora, ljude zadužene za sponzorske budžete i studente marketinga

Fransoa Kolber:

Predaje na Školi za visoke komercijalne studije (HEC) u Montrealu (Kanada). 

Godina izdanja: 2010
ISBN: 86-7102-333-7
Težina knjige: 483.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 624
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Svetlana Volic

Jelena Tomašević:

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske