Rasprodato
MARKETING U MUZEJIMA, ili o vrlini i kako je obznaniti
Tomislav Šola

Autor sistematski ukazuje na zablude u marketingu, naročito na onu po kojoj je kulturna baština samo roba na kojoj treba zaraditi. 

RASPRODATO

Tagovi:

Marketing u muzejima je prva knjiga te vrste u ovom delu Evrope. Reč je o originalnom radu koji svojom strukturom i tezama donosi novosti u poređenju sa sličnom literaturom u svetu. Autor sistematski ukazuje na zablude u marketingu, naročito na onu po kojoj je kulturna baština samo roba na kojoj treba zaraditi. Za razliku od postojećih knjiga iz oblasti muzeologije, ova je pristupom i sadržajem prilagođena potrebama zemalja u tranziciji.

Tomislav Šola:

Tomislav Šola je jedan od vodećih teoretičara muzeologije u Evropi. Profesor je na katedri za informacione nauke i šef odseka za muzeologiju na postdiplomskim studijama Filozofskog fakulteta u Zagrebu.

Godina izdanja: 2002
Težina knjige: 0.00
Dimenzije knjige: 12 x 20.5
Broj strana: 385
Povez: broširani
Pismo: latinica
Likovni urednik: Nikola Kostandinović
Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske