Rasprodato
MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE
Pol Smit
Preveli sa engleskog Svetlana Stefanov, Đorđe Trajković

Pol Smit je uspeo da stvori sveobuhvatan okvir koji će omogućiti kako praktičarima tako i studentima da bolje razumeju pojedinačne elemente marketinških komunikacija i njihove kombinacije. 

RASPRODATO

Tagovi:

Sada je već skoro svugde prihvaćeno da je integrativni pristup marketinškim komunikacijama od suštinske važnosti za postizanje najboljih rezultata. Pol Smit je uspeo da stvori sveobuhvatan okvir koji će omogućiti kako praktičarima tako i studentima da bolje razumeju pojedinačne elemente marketinških komunikacija i njihove kombinacije. Energičan pristup korišćen u ovoj knjizi čini da ona ne spada u suva akademska dela. U njoj se nalazi i veliki broj praktičnih saveta i slikovitih primera gde su prikazana uspešna rešenja najboljih kompanija svih veličina i na potrošačkom i na industrijskom tržištu.

Pol Smit:

Pol Smit predaje marketing na Gildhol univerzitetu u Londonu. Radio je kao konsultant za marketing u SAD i Velikoj Britaniji. Direktor je PRTV u Londonu i specijalista za filmove za obuku iz oblasti marketinških komunikacija.

Godina izdanja: 2002
Težina knjige: 0.00
Dimenzije knjige: 12 x 20.5
Broj strana: 505
Povez: broširani
Pismo: latinica
Likovni urednik: Nikola Kostandinović

Svetlana Stefanov:

Đorđe Trajković:

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske