Rasprodato
MEDIJSKA PISMENOST
Džejms Poter
Preveo sa engleskog Đorđe Trajković

Ova knjiga je uvođenje u materiju. Napisana je tako da vam predoči široku sliku kako biste mogli početi da efikasno unapređujete svoju medijsku pismenost. Važno je početi odmah. Svet se brzo menja, zahvaljujući digitalnim višenamenskim diskovima, kompjuterima, mobilnim telefonima, "pametnim" telefonima i brojnim drugim tehnologijama koje menjaju način poslovanja u medijskoj industriji i način na koji primamo poruke.

Džejms Poter

RASPRODATO

Tagovi:

Svoju studiju o medijskoj pismenosti Džejms Poter počinje konstatacijom da većina ljudi danas dopušta medijima da programiraju njihove navike i način gledanja na svet. Nizak nivo medijske pismenosti omogućava pristupanje poruci, ali ne i zaštitu od jedva primetnog, pa ipak neprestanog oblikovanja percepcije života. Uspinjanje ka višim nivoima medijske pismenosti daje ljudima mogućnost ne samo da postepeno ponište medijske definicije i obrišu one “redove podataka“ koje su mediji programirali u našim umovima, već i da ih zamene sopstvenim idejama. Ova knjiga pokazuje šta znači rad na višem nivou medijske pismenosti, a samim tim i sticanje moći da medije iskoristimo za postizanje sopstvenih ciljeva. Autor nudi uputstvo za razlikovanje stvarnog sveta i sveta medija i omogućava čitaocima da postanu odgovorna publika. Medijska pismenost dragoceno je štivo za studente, ali i najširu publiku.

Predgovor

I Uvod
1. Život u svetu zasićenom porukama
2. Pristup medijskoj pismenosti

II Medijska publika
3. Stanovište pojedinca
4. Kako medijska industrija gleda na svoju publikz
5. Deca kao posebna vrsta korisnika medija

III Efekti medija
6. Proaktivni stav prema uticaju medija
7. Širi pogled na medisjki uticaj

IV Industrija medija
8. Obrasci razvoja
9. Ekonomska igra
10. Aktuelna situacija

V Sadržaj
11. Sadržaj masovnih medija i stvarnost
12. Vesti
13. Zabava
14. Oglašavanje
15. Interaktivne igre kao masovni mediji

VI Suočavanje s problemima
16. Ko poseduje i kontroliše masovne medije
17. Privatnost
18. Piraterija
19. Nasilje
20. Sport

VII "Odskočna daska"
21. Lična strategija za poboljšanje medijske pismenosti
22. Pomoć drugima da unaprede svoju medijsku pismenost

Dodatak A: Trenutni i trajni efekti uticaja medija na pojedince i institucije
Dodatak B: Profil masmedijskih industrija

Literatura

Indeks

Džejms Poter:

Profesor je na Kalifornijskom univerzitetu u Santa Barbari i doktor komunikacionih nauka i tehnologije sistema podučavanja. Već dve decenije drži kurseve o uticaju medija na pojedince i društvo, o sadržaju, strukturi i ekonomici medijskih industrija, o reklamiranju, novinarstvu, stvaranju i proizvodnji medijskih programa. Urednik je časopisa Journal of Broadcasting & Electronic Media i autor brojnih stručnih tekstova i studija.

Godina izdanja: 2012
ISBN: 978-86-7102-385-6
Težina knjige: 982.00
Dimenzije knjige: 24 x 16
Broj strana: 638
Povez: broširani povez
Pismo: latinica
Likovno rešenje korica: Svetlana Volic

Đorđe Trajković:

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske