Rasprodato
MULTIMEDIJSKI MARKETING
Volfgang Kinebrok
Preveo sa nemačkog Zlatko Krasni

Kinebrok ukazuje na nove mogućnosti telekomunikacija i elektronike koji su izmenili marketing devedesetih godina, a nudi i odgovarajuća rešenja za sticanje koristi iz tih promena pomoću multimedija. 

RASPRODATO

Tagovi:

Internet kao novi globalni prostor komunikacije podrazumeva uključivanje multimedijalnih mogućnosti i već danas otvara nove puteve ekonomskog povezivanja.

Mnoge firme već u priličnoj meri koriste internet i na taj način optimizuju svoje komunikacione strategije. Predstavljanje njihovih koncepata takođe je u središtu pažnje, kao i sam put multimedija ka „multimedijumu” budućnosti. Autor knjige smatra da je to samo pomoćni pojam za označavanje prelazne faze na putu od tradicionalnog marketinga do marketinga budućnosti.

Kinebrok ukazuje na nove mogućnosti telekomunikacija i elektronike koji su izmenili marketing devedesetih godina, a odmah potom nudi i odgovarajuća rešenja za sticanje koristi iz tih promena pomoću multimedija. Brojni primeri iz prakse i adekvatne ilustracije umnogome olakšavaju primenu prikazanih rezultata do kojih je autor došao.

Volfgang Kinebrok:

Volfang Kinebrok se već dvadeset godina bavi marketingom na internacionalnom nivou. Radi za SONY na strategijskom planiranju komunikacionih tehnika za evropsko tržište, a posebno za komunikacionu scenu u Nemačkoj. Specijalista je za integrisani marketing i prelazak na nove trendove u preduzetništvu i marketinškim strategijama.

Godina izdanja: 2000
Težina knjige: 0.00
Dimenzije knjige: 12 x 20.5
Broj strana: 180
Povez: broširani
Pismo: latinica
Likovni urednik: Nikola Kostandinović

Zlatko Krasni:

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske