Rasprodato
OBLIKOVANJE VIZUELNOG IDENTITETA
Nikolas Dženkins
Prevela sa engleskog Jelena Petrović

Objašnjavajući osnovne postavke korporativnog dizajna u kontekstu poslovanja, ova knjiga opisuje njegovu svrhu i šta njime može (i ne može!) da se postigne. 

RASPRODATO

Tagovi:

Oblikovanje vizuelnog identiteta bavi se problematikom korporativnog dizajna na jasan i pragmatičan način. Objašnjavajući osnovne postavke korporativnog dizajna u kontekstu poslovanja, ova knjiga opisuje njegovu svrhu i šta njime može (i ne može!) da se postigne. Potom bliže razmatra razne izdatke i napore koje takav poduhvat podrazumeva, ispituje uticaj određenih vrsta dizajna, kao i njihovu najefektivniju upotrebu.

Nikolas Dženkins:

Nikolas Dženkins predsednik je kompanije Jenkins Group, jedne od vodećih britanskih konsultantskih firmi za korporativni dizajn. Kao predvodnik u razvoju korporativnog dizajna u Velikoj Britaniji, objavio je veliki broj članaka u poslovnoj štampi širom sveta.

Godina izdanja: 2002
Težina knjige: 0.00
Dimenzije knjige: 12 x 20.5
Broj strana: 350
Povez: broširani
Pismo: latinica
Likovni urednik: Nikola Kostandinović

Jelena Petrović:

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske