Rasprodato
ODNOSI S JAVNOŠĆU
Sem Blek
Prevela sa engleskog Stanislava Baranac
RASPRODATO

Tagovi:  marketingprodnosi s javnošćukomunikacijajavnostjavno mnjenjekorporacijiski identitetvizuelni identitet

Pokušaji da se utiče na javno mnjenje stari su koliko i samo društvo. Ipak, otkad su građani stekli pravo glasa, a time i pravo da biraju vlade, odnosi s javnošću dobijaju skoro dramatičnu važnost. Dobra komunikacija i stvaranje naklonosti određenog dela javnosti danas su osnova svakog poslovnog uspeha.

U ovoj knjizi navedeni su primeri kojima se ilustruje kako funkcionišu odnosi s javnošću i prikazani različiti načini pomoću kojih se može poboljšati efikasnost i napredak u poslovanju. Korporacijski i vizuelni identitet kao veoma važni aspekti odnosa s javnošću detaljno su obrađeni i ilustrovani zanimljivim primerima koji prikazuju razvojni put korporacijskog identiteta.

Sem Blek:

Počasni profesor na Univerzitetu Stirling i jedan od pionira u oblasti odnosa s javnošću u Velikoj Britaniji. 

 

 

Godina izdanja: 2003
Težina knjige: 361.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 1
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Dragana Atanasović

Stanislava Baranac:

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske