Tagovi:  marketing, teorija, menadžment, komunikacija, pr, odnosi s javnošću, reklama, mediji, praksa, socijalne komunikacije, oglašavanje
Knjiga Frenka Džefkinsa Oglašavanje doživela je nedavno na engleskom tržištu svoje četvrto izdanje. Ono je dopunjeno najnovijim saznanjima o komunikacionim tehnikama i posebno o oglašavanju na Internetu. Njegov prevod na srpski jezik omogućiće kako onima koji se već uveliko bave marketingom, tako i onima koji se tek za to pripremaju, da pronađu odgovore na mnogobrojna pitanja u ovoj oblasti. Poglavlja o osmišljavanju reklamnog teksta, dizajniranju oglasa i prilozi o zvaničnim medijskim standardima i pravilima samo su deo sadržaja ove zanimljive i korisne knjige.
Frenk Džefkins:
Vodi Školu za odnose s javnošću i drži predavanja u više poslovnih škola u Britaniji.
Težina knjige: 0.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 1
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Dragana Atanasović
Olivera Popović:
Svetlana Stefanov:
Uroš Vasiljević:
Đorđe Trajković: