Objavljena
PLANIRANJE U MARKETINGU
Andžela Haton
Prevela sa engleskog Milica Markić
Knjižarska cena 990 RSD
Cena 792 RSD

Tagovi:  marketingorganizacijaplaniranje

U uslovima velike konkurencije i naglih promena na tržištu ključ uspeha je u planiranju - ali ne u rutinskom godišnjem ritualu pripreme dokumentacije koja će sakupljati prašinu, već u planiranju kao neprekidnoj aktivnosti celokupnog rukovodstva.

Ova knjiga pruža sasvim novi uvid u valjanost planiranja koji nije isključivo teorijski, već pre svega praktičan i delotvoran. U njoj su ponuđeni odgovori na složena pitanja o povezivanju poslovnih i marketinških planova, kao i konkretna uputstva za čitav proces, od provere do kontrole. 

UVOD

1. OD MALIH MOGUĆNOSTI DO VELIKIH REZULTATA

2. REŠAVANJE ZAGONETKE PLANIRANJA

3. INFORMISANJE PLANERA

4. OCENJIVANJE TEKUĆIH TRŽIŠNIH VREDNOSTI

5. USMERENOST NA SPOLJNE ČINIOCE

6. KUDA IDEMO

7. PRIMENA ZAJEDNIČKE STRATEGIJE

8. PLANIRANJE MARKETINŠKOG PAKETA

9. USPEŠNA KOMUNIKACIJA

10. PRIMENA I KONTROLA

INDEKS

Andžela Haton:

Bila je angažovana kao poslovni savetnik u više poznatih kompanija - Sony, BBC i Barcleys Bank. Gostujući je predavač na Bostonskom i Londonskom univerzitetu i u Londonskoj poslovnoj školi. 

Godina izdanja: 2003
ISBN: 86-7102-097-5
Težina knjige: 365.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 237
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Dragana Atanasović

Milica Markić:

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske