Tagovi:  marketing, organizacija, planiranje
U uslovima velike konkurencije i naglih promena na tržištu ključ uspeha je u planiranju - ali ne u rutinskom godišnjem ritualu pripreme dokumentacije koja će sakupljati prašinu, već u planiranju kao neprekidnoj aktivnosti celokupnog rukovodstva.
Ova knjiga pruža sasvim novi uvid u valjanost planiranja koji nije isključivo teorijski, već pre svega praktičan i delotvoran. U njoj su ponuđeni odgovori na složena pitanja o povezivanju poslovnih i marketinških planova, kao i konkretna uputstva za čitav proces, od provere do kontrole.
UVOD
1. OD MALIH MOGUĆNOSTI DO VELIKIH REZULTATA
2. REŠAVANJE ZAGONETKE PLANIRANJA
3. INFORMISANJE PLANERA
4. OCENJIVANJE TEKUĆIH TRŽIŠNIH VREDNOSTI
5. USMERENOST NA SPOLJNE ČINIOCE
6. KUDA IDEMO
7. PRIMENA ZAJEDNIČKE STRATEGIJE
8. PLANIRANJE MARKETINŠKOG PAKETA
9. USPEŠNA KOMUNIKACIJA
10. PRIMENA I KONTROLA
INDEKS
Andžela Haton:
Bila je angažovana kao poslovni savetnik u više poznatih kompanija - Sony, BBC i Barcleys Bank. Gostujući je predavač na Bostonskom i Londonskom univerzitetu i u Londonskoj poslovnoj školi.
ISBN: 86-7102-097-5
Težina knjige: 365.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 237
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Dragana Atanasović
Milica Markić: