Fisk razara mit o publici kao masi koja ne ume da misli svojom glavom i pokazuje da se popularna kultura razvija upravo zbog toga što je svest publike mnogo veća no što se obično pretpostavlja.
Tagovi:
Šta je popularna kultura? Na koji način se razlikuje od masovne kulture? I šta popularni „tekstovi“ otkrivaju o klasi, rasi i odnosima polova u jednoj društvenoj zajednici. To su pitanja na koja u knjizi Popularna kultura odgovara Džon Fisk, jedan od vodećih stručnjaka u ovoj oblasti.
Profesor Fisk na nov način pristupa izučavanju kulturnih artefakata kao što su džins, tabloidi, ili TV-kvizovi. On ističe razliku između masovne kulture, kao skupa „kulturnih“ proizvoda koje nudi industrijalizovano, kapitalističko društvo, i popularne kulture kao skupa načina na koje ljudi upotrebljavaju, zloupotrebljavaju i podrivaju ponuđene proizvode da bi na osnovu njih stvorili vlastita značenja i poruke.
Fisk razara mit o publici kao masi koja ne ume da misli svojom glavom i pokazuje da se popularna kultura razvija upravo zbog toga što je svest publike mnogo veća no što se obično pretpostavlja.
Džon Fisk:
Džon Fisk je profesor na predmetu Umetnost komunikacije, na univerzitetu u Viskonsinu. Autor je velikog broja tekstova iz oblasti popularne kulture, kao i knjiga Čitanje televizije (sa Džonom Hartlijem), Uvod u studije komunikacija, Mitovi o Ozu (sa Bobom Hodžom i Greamom Tarnerom), i Kultura televizije. Glavni je urednik časopisa Studije kulture. Rođen i školovan u Velikoj Britaniji, profesor Fisk je predavao i na tamošnjim univerzitetima, kao i u Australiji.
Težina knjige: 0.00
Dimenzije knjige: 14 x 20
Broj strana: 247
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Zoran Paunović: