Tagovi:  pr, odnosi s javnošću, mas-mediji, rusija, stil, imidž, korporacija
Knjiga je posvećena pitanjima odnosa s javnošću u velikim ruskim kompanijama. Autor razlaže sintagmu public relations i objašnjava njena značenja, nudi odgovore na pitanje kolika je realna moć PR-a i gde je mesto PR-a u demokratskom društvu.
Posebna pažnja se posvećuje problemima stvaranja imidža kompanije, odnosima s mas-medijima, etikom, državnim i društvenim organizacijama i dr. Knjiga sadrži brojne dragocene preporuke za vođenje različitih PR kampanja i može da posluži kao udžbenik iz teorije i prakse PR-a. Namenjena je stručnjacima iz oblasti PR-a i širokom krugu čitalaca koje interesuje navedena problematika.
1. ŠTA JE SAVREMENI PR
2. PR VELIKIH RUSKIH KORPORACIJA: OPŠTA PITANJA
3. KARAKTERISTIKE KORPORATIVNOG PR-a
4. IMIDŽ U KORPORATIVNOM PR-u
5. ODNOSI SA MAS-MEDIJIMA
6. SARADNJA S DRŽAVNIM I DRUŠTVENIM INSTITUCIJAMA
7. PR I LOBIRANJE U NAFTNOJ INDUSTRIJI: ISKUSTVO AMERIČKIH KORPORACIJA
UMESTO ZAKLJUČKA: PR i ideologija krupnog kapitala
Aleksandar Borisovič Vasiljenko:
Osnivač i rukovodilac Uprave za odnose s javnošću naftne kompanije Lukoil. Doktor je političkih nauka, profesor, član Ruske akademije prirodnih nauka. Autor je više od stotinu objavljenih radova, uključujući i monografiju Ruske naftne kompanije u prelaznom periodu.
ISBN: 978-86-7102-303-0
Težina knjige: 313.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 191
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Svetlana Volic
Ljiljana Zoraja: