Rasprodato
PROMOCIJA NA TELEVIZIJI I RADIJU
Majkl Blend, Simon Mondezir
Preveo sa engleskog Đorđe Krivokapić

Ogromna većina novinara na radiju i televiziji radi savesno kako bi priču verno preneli i pružili priliku da se nešto učini. Ostalo je na vama.

RASPRODATO

Tagovi:

Za poslovnog čoveka televizija može da bude uspešno sredstvo za odnose s javnošću ili smrt posla, u zavisnosti kako se tretira. Gospodar ili žrtva medija!?

Šaljivi odgovor daje i Noel Kauard: „... pa televizija je nešto gde se čovek pojavljuje, to se ne gleda!“

Promocija na radiju i TV je savršen - sistematičan, detaljan a pri tome veoma duhovit priručnik za one kojima se može ukazati prilika da nastupe na TV i radiju (dakle, za većinu nas). Kako da koristimo TV, a ne da ona koristi nas? Detaljna uputstva kako savladati nelagodnost, steći sigurnost i samouvereno i efikasno preneti svoju poruku milionskom auditoriju. Jednostavno rečeno, ovo je izvanredna knjiga uputstava kako se dobija bitka u TV ili radijskom studiju.

„Ogromna većina novinara na radiju i televiziji radi savesno kako bi priču verno preneli i pružili priliku da se nešto učini. Ostalo je na vama.“

Majkl Blend:

Simon Mondezir:

Godina izdanja: 1995
Težina knjige: 0.00
Dimenzije knjige: 12 x 20,5
Broj strana: 1
Povez: Broširani povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Nikola Kostandinović

Đorđe Krivokapić:

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske