Objavljena
PSIHOLOGIJA MEDIJA
Dejvid Džajls
Prevele sa engleskog Jelena Vidić, Sonja Banjac
Knjižarska cena 1430 RSD
Cena 1144 RSD

Tagovi:  psihologijareklamamasovni medijipropagandamanipulacija

Teško je pobrojati promene koje u nama izazivaju savremeni masovni mediji, a kamoli objasniti mehanizme putem kojih do tih promena dolazi. Propaganda, reklame, ubeđivanje, dečji doživljaj televizije, internet i/ili druženje, samo su neke od tema kojima je posvećena knjiga „Psihologija medija“. Autor Dejvid Džajls ponudio nam je tekst organizovan poput udžbenika, pun aktuelnih odgovora, pošto je prevod rađen po izdanju iz 2010. godine, a istovremeno relevantan za svakoga od nas neprekidno izloženih bezbojnim medijskim porukama.

Dejvid Džajls:

Docent na predmetu Psihologija medija na Univerzitetu Vinčester u Velikoj Britaniji.

Godina izdanja: 2011
ISBN: 978-86-7120-410-5
Težina knjige: 404.00
Dimenzije knjige: 22.5 x 16.5
Broj strana: 253
Povez: Broširani povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Svetlana Volic
Likovno rešenje korica: Svetlana Volic

Jelena Vidić:

Sonja Banjac:

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske