Tagovi:  zbornik radova, psihologija, marketing, teorija, menadžment, imago
U zborniku Psihologija u marketingu našli su se najzanimljiviji naučni radovi sa seminara koji je organizovalo Belgijsko udruženje za menadžment i marketing (BMMA) i Odsek za poslediplomske studije iz oblasti marketinga i oglašavanja Fakulteta za trgovinu Solvej Slobodnog univerziteta u Briselu.
U njima su izložene pojedine naučne teorije i instrumenti koji se u marketingu primenjuju kako bi se što bolje proniklo u psihologiju kupca. Značajno mesto zauzimaju najnovije teorijske rasprave, ali i podsećanja na osnovne principe kao što su različiti oblici ubeđivanja, etape procesa odlučivanja, merenje efikasnosti oglašavanja, pojam empatije itd.
Iako se bavi veoma složenom temom koju nije moguće obraditi u jednoj knjizi, Psihologija u marketingu svojim čitaocima pruža odgovore na najznačajnija pitanja iz ove oblasti.
UVOD
1. OD SEMIOLOŠKE INSTRUMENTCIJE DO UKLJUČIVANJA SUBJEKTA
2. EMPATIJA I ALHEMIJA IZRAŽAVANJA U OGLASNIM SPOTOVIMA
3. ČETIRI METODA PODSEĆANJA JEDNOG PROCESA KUPOVINE
4. PROCES ODLUČIVANJA O KUPOVINI
5. KAKO IZMERITI EFIKASNOST JAVNOG OGLAŠAVANJA
6. NAČINI UBEĐIVANJA
BIBLIOGRAFIJA
BIOGRAFIJE AUTORA
ISBN: 86-7102-102-5
Težina knjige: 278.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 137
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Dragana Atanasović
wh0cd803841 <a href=http://buyfluoxetine.us.org/>fluoxetine hcl 40 mg</a>
wh0cd2402081 <a href=http://buyeurax.us.com/>eurax online</a> <a href=http://albuterolipratropium.us.com/>albuterol ipratropium</a> <a href=http://cephalexin.us.com/>generic cephalexin</a>
Filip Begen:
Profesor na Višem institutu za lepe umetnosti i predavač na Katoličkom univerzitetu Luvena u Belgiji.
Vladana Stanojević: