Objavljena
PSIHOLOGIJA U OBRAZOVANJU III
Anita Vulfolk, Malkolm Hjuz, Vivijen Volkap
Prevela sa engleskog Sonja Banjac

Najznačajnija knjiga u oblasti psihologije obrazovanja u poslednjih dvadeset godina.

Knjižarska cena 1320 RSD
Cena 1056 RSD

Tagovi:  psihologijaobrazovanjedidaktaimago

Psihologija u obrazovanju pregledna je knjiga koja povezuje poslednja dostignuća teorije sa najnovijim međunarodnim istraživanjima i obiljem primera, praktičnom primenom i savetima iskusnih predavača koji su imali prilike da deluju u različitim okruženjima. Iscrpna pedagogija opremljena je sažecima i prezentacijama koje dodatno olakšavaju učenje čime Psihologija u obrazovanju postaje neophodna knjiga za sve stručnjake u oblasti predavanja i podučavanja. 

Ova knjiga više je od udžbenika i više od prikaza oblasti. Dosledno su izvedene i naglašene obrazovne implikacije i primene teorijskih postavki i istraživanja u oblasti dečjeg razvoja, kognitivnih nauka, učenja i podučavanja, motivacije, ocenjivanja. Osim klasičnog pristupa obrazovanju koje u središte stavlja učenika i njegove lične karakteristike, ovde je značajna pažnja poklonjena psihološkim izučavanjima prirode pojedinih školskih predmeta; socijalnim, metakognitivnim i emocionalnim veštinama samoregulacije; kao i karakteristikama obrazovnog okruženja, uključujući uticaje novih tehnologija. U središtu ove knjige je fenomen učenja, pa ovaj udžbenik ima praktičan značaj za sve koji teže da razumeju proces učenja i da upravljanju njim.“ 

prof. dr Dragica Pavlović, Filozofski fakultet u Beogradu

Ovaj široko teorijski utemeljeni tekst postao je nezaobilazno, klasično štivo u psihologiji obrazovanja.“

Alek Vebster, profesor obrazovne psihologije, Univerzitet u Bristolu

Ovo je izuzetno snažna knjiga koja se bavi psihologijom u obrazovanju na jasan i pregledan način... Svima koji se bave podučavanjem, svakako bih preporučila da koriste ovu knjigu.“ 

Sofija Lojens, Univerzitet Erazmus u Roterdamu, Holandija

Prvi tom - UČENICI

 

Učenici 

Poglavlje 2 – Kognitivni razvoj i jezik

Poglavlje 3 – Razvoj ličnosti, socijalni i emocionalni i razvoj

Poglavlje 4 – Razlike među učenicima i potrebe učenja

Poglavlje 5 – Kultura i različitost

 

Drugi tom– UČENJE I MOTIVACIJA

 

Poglavlje 6 – Bihevioralistički pogledi na učenje

Poglavlje 7 – Kognitivistički pogledi na učenje

Poglavlje 8 – Kompleksni kognitivni procesi

Poglavlje 9 – Socijalno-kognitivistički i konstruktivistički pogledi na učenje

Poglavlje 10 – Motivacija u učenju i podučavanju

Poglavlje 11 – Aktivno učenje: Saradnja i zajednica

 

Treći tom - NASTAVA I OCENJIVANJE

 

12 Stvaranje okruženja za učenje

13 Nastava koja vodi učenju       

14 Standardizovani testovi          

15 Školsko ocenjivanje          

Anita Vulfolk:

profesor je Psihologije u obrazovanju u Školi za obrazovne politike i liderstvo na Državnom univerzitetu Ohaja, SAD.

Malkolm Hjuz:

Viši naučni saradnik na predmetu Razvojna psihologija na Univerzitetu zapadne Engleske u Bristolu, Engleska.

Vivijen Volkap:

Predaje Teoriju obrazovanja na Univerzitetu u Darbiju, Engleska. 

Godina izdanja: 2015
ISBN: 978-86-7102-489-1
Težina knjige: 534.00
Dimenzije knjige: 22.5 x 16.5
Broj strana: 338
Povez: Broširani povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Svetlana Volic
Likovno rešenje korica: Svetlana Volic
Datum: 10.12.2015.

Datum: 06.12.2015.

Datum: 03.12.2015.

Datum: 28.11.2015.

Datum: 13.06.2015.

Sonja Banjac:

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske