Rasprodato
PSIHOLOGIJA U OBRAZOVANJU I
Anita Vulfolk, Malkolm Hjuz, Vivijen Volkap
Prevela sa engleskog Marina Vicanović

Najznačajnija knjiga u oblasti psihologije obrazovanja u poslednjih dvadeset godina.

RASPRODATO

Tagovi:  psihologijaobrazovanjeudžbenikučenje

Psihologija u obrazovanju pregledna je knjiga koja povezuje poslednja dostignuća teorije sa najnovijim međunarodnim istraživanjima i obiljem primera, praktičnom primenom i savetima iskusnih predavača koji su imali prilike da deluju u različitim okruženjima. Iscrpna pedagogija opremljena je sažecima i prezentacijama koje dodatno olakšavaju učenje čime Psihologija u obrazovanju postaje neophodna knjiga za sve stručnjake u oblasti predavanja i podučavanja.

Ova knjiga više je od udžbenika i više od prikaza oblasti. Dosledno su izvedene i naglašene obrazovne implikacije i primene teorijskih postavki i istraživanja u oblasti dečjeg razvoja, kognitivnih nauka, učenja i podučavanja, motivacije, ocenjivanja. Osim klasičnog pristupa obrazovanju koje u središte stavlja učenika i njegove lične karakteristike, ovde je značajna pažnja poklonjena psihološkim izučavanjima prirode pojedinih školskih predmeta; socijalnim, metakognitivnim i emocionalnim veštinama samoregulacije; kao i karakteristikama obrazovnog okruženja, uključujući uticaje novih tehnologija. U središtu ove knjige je fenomen učenja, pa ovaj udžbenik ima praktičan značaj za sve koji teže da razumeju proces učenja i da upravljanju njim.“

prof. dr Dragica Pavlović, Filozofski fakultet u Beogradu

Ovaj široko teorijski utemeljeni tekst postao je nezaobilazno, klasično štivo u psihologiji obrazovanja.“

Alek Vebster, profesor obrazovne psihologije, Univerzitet u Bristolu

Ovo je izuzetno snažna knjiga koja se bavi psihologijom u obrazovanju na jasan i pregledan način... Svima koji se bave podučavanjem, svakako bih preporučila da koriste ovu knjigu.“

Sofija Lojens, Univerzitet Erazmus u Roterdamu, Holandija

Poglavlje 1 – Nastavnici, nastava i psihologija obrazovanja
 
UČENICI

Poglavlje 2 – Kognitivni razvoj i jezik
Poglavlje 3 – Razvoj ličnosti, socijalni i emocionalni i razvoj
Poglavlje 4 – Razlike među učenicima i potrebe učenja
Poglavlje 5 – Kultura i različitost
 
Drugi tom– UČENJE I MOTIVACIJA

Poglavlje 6 – Bihevioralistički pogledi na učenje
Poglavlje 7 – Kognitivistički pogledi na učenje
Poglavlje 8 – Kompleksni kognitivni procesi
Poglavlje 9 – Socijalno-kognitivistički i konstruktivistički pogledi na učenje
Poglavlje 10 – Motivacija u učenju i podučavanju
Poglavlje 11 – Aktivno učenje: Saradnja i zajednica
 
Treći tom– PODUČAVANJE I OCENJIVANJE

Poglavlje 12 – Stvaranje okuženja za učenje<

Anita Vulfolk:

profesor je Psihologije u obrazovanju u Školi za obrazovne politike i liderstvo na Državnom univerzitetu Ohaja, SAD.

Malkolm Hjuz:

Viši naučni saradnik na predmetu Razvojna psihologija na Univerzitetu zapadne Engleske u Bristolu, Engleska.

Vivijen Volkap:

Predaje Teoriju obrazovanja na Univerzitetu u Darbiju, Engleska. 

Godina izdanja: 2014
Težina knjige: 775.00
Dimenzije knjige: 22,5x16,5
Broj strana: 484
Povez: Broširani povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Svetlana Volic
Likovno rešenje korica: Svetlana Volic

Marina Vicanović:

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske