Kisela voda ili Knjaz Miloš? Keks ili Plazma? Mleko ili Kravica? Ova knjiga objašnjava kako stvara i štiti brend.
Tagovi:  zbornik radova, marketing, esej, brend, marka, robna marka
Robna marka daje odgovore na neka od najvažnijih pitanja u oblasti marketinga. Tehnike valjanog kreiranja robnih marki podjednako su značajne za poslovni sektor i javne službe, a uveliko se primenjuju čak i u nekomercijalnim delatnostima.
Autori priloga u ovom zborniku radova, ugledni marketinški stručnjaci, temu robne marke obradili su sa više stanovišta: počev od stvaranja naziva proizvoda, preko njegovog razvoja, sve do dizajniranja pakovanja. Goruća pitanja procene vrednosti robnih marki i izdavanja licenci takođe su iscrpno objašnjena zbog čega je Robna marka neophodan priručnik za sve one koji se bave marketingom.
1. ŠTA ZNAČI STVARANJE ROBNE MARKE
2. ISTORIJA STVARANJA ROBNE MARKE
3. RAZVOJ NOVE ROBNE MARKE
4. RAZVOJ NAZIVA ROBNE MARKE
5. PAKOVANJE ROBNE MARKE
6. ISTRAŽIVANJE ROBNE MARKE
7. RAZVOJ KORPORATIVNE ROBNE MARKE
8. ROBNA MARKA KAO INTELEKTUALNA SVOJINA
9. KOMERCIJALNO KRIVOTVORENJE
10. ROBNA MARKA KAO FINANSIJSKA VREDNOST
11. IZDAVANJE LICENCE ZA KORIŠĆENJE ROBNE MARKE
12. ROBNA MARKA KAO FRANŠIZA
13. STVARANJE MEĐUNARODNE ROBNE MARKE
14. RAZVOJ ROBNE MARKE U EVROPSKOJ UNIJI
15. UPRAVLJANJE MALOPRODAJNOM MARKOM
16. RAZVOJ MARKE POLUPROIZVODA
17. RAZVOJ ROBNE MARKE U FARMACEUTSKOJ INDUSTRIJI
18. OŽIVLJAVANJE I PROŠIRENJE ROBNE MARKE
19. UPRAVLJANJE ROBNOM MARKOM
20. BUDUĆNOST ROBNE MARKE
ISBN: 86-7102-058-4
Težina knjige: 315.00
Dimenzije knjige: 20,5 x 12
Broj strana: 313
Povez: Broširani povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Nikola Kostadinović
Likovno rešenje korica: Nikola Kostadinović
wh0cd2975735 <a href=http://arimidex2010.gdn/>where can i buy arimidex online</a> <a href=http://crestor2014.gdn/>crestor</a> <a href=http://buyatenolol2015.top/>buy atenolol</a> <a href=http://phenergan11.top/>order phenergan online</a> <a href=http://proscar6.top/>more help</a>
Džon Marfi:
Osnivač agencije Interbrand UK Limited i vodeći svetski stručnjak u oblasti razvoja robnih marki. Autor više udžbenika i gostujući profesor na univerzitetima u Velikoj Britaniji i SAD.
Suzana Hart:
Rukovodi agencijom Interbrand UK Limited, a njena specijalnost su strategija robnih marki i kreiranje imena u marketingu. Traženi je predavač i savetnik velikom broju klijenata.