Rasprodato
ROBNA MARKA
Priredili Džon Marfi, Suzana Hart

Kisela voda ili Knjaz Miloš? Keks ili Plazma? Mleko ili Kravica? Ova knjiga objašnjava kako stvara i štiti brend.

RASPRODATO

Tagovi:  zbornik radovamarketingesejbrendmarkarobna marka

Robna marka daje odgovore na neka od najvažnijih pitanja u oblasti marketinga. Tehnike valjanog kreiranja robnih marki podjednako su značajne za poslovni sektor i javne službe, a uveliko se primenjuju čak i u nekomercijalnim delatnostima.

Autori priloga u ovom zborniku radova, ugledni marketinški stručnjaci, temu robne marke obradili su sa više stanovišta: počev od stvaranja naziva proizvoda, preko njegovog razvoja, sve do dizajniranja pakovanja. Goruća pitanja procene vrednosti robnih marki i izdavanja licenci takođe su iscrpno objašnjena zbog čega je Robna marka neophodan priručnik za sve one koji se bave marketingom. 

1. ŠTA ZNAČI STVARANJE ROBNE MARKE

2. ISTORIJA STVARANJA ROBNE MARKE

3. RAZVOJ NOVE ROBNE MARKE

4. RAZVOJ NAZIVA ROBNE MARKE

5. PAKOVANJE ROBNE MARKE

6. ISTRAŽIVANJE ROBNE MARKE

7. RAZVOJ KORPORATIVNE ROBNE MARKE

8. ROBNA MARKA KAO INTELEKTUALNA SVOJINA

9. KOMERCIJALNO KRIVOTVORENJE

10. ROBNA MARKA KAO FINANSIJSKA VREDNOST

11. IZDAVANJE LICENCE ZA KORIŠĆENJE ROBNE MARKE

12. ROBNA MARKA KAO FRANŠIZA

13. STVARANJE MEĐUNARODNE ROBNE MARKE

14. RAZVOJ ROBNE MARKE U EVROPSKOJ UNIJI

15. UPRAVLJANJE MALOPRODAJNOM MARKOM

16. RAZVOJ MARKE POLUPROIZVODA

17. RAZVOJ ROBNE MARKE U FARMACEUTSKOJ INDUSTRIJI 

18. OŽIVLJAVANJE I PROŠIRENJE ROBNE MARKE

19. UPRAVLJANJE ROBNOM MARKOM

20. BUDUĆNOST ROBNE MARKE

 

Godina izdanja: 2003
ISBN: 86-7102-058-4
Težina knjige: 315.00
Dimenzije knjige: 20,5 x 12
Broj strana: 313
Povez: Broširani povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Nikola Kostadinović
Likovno rešenje korica: Nikola Kostadinović

Džon Marfi:

Osnivač agencije Interbrand UK Limited i vodeći svetski stručnjak u oblasti razvoja robnih marki. Autor više udžbenika i gostujući profesor na univerzitetima u Velikoj Britaniji i SAD. 

Suzana Hart:

Rukovodi agencijom Interbrand UK Limited, a njena specijalnost su strategija robnih marki i kreiranje imena u marketingu. Traženi je predavač i savetnik velikom broju klijenata.

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske