Rokovi dostave

Otprema robe

Svi artikli se pakuju u originalnu, zaštićenu ambalažu kurirske Pošte, u skladu sa njihovim pravilima, tako da se normalnim rukovanjem pri transportu ne može oštetiti. Svaka knjiga će pre slanja biti detaljno pregledana, uredno zapakovana i poslata. Trošak pakovanja se ne naplaćuje.

Clio d.o.o. nije odgovoran za gubitak ili štetu koji nastanu usled okolnosti koje su izvan kontrole kompanije koja pruže usluge dostave tj. kurirske službe.

Kada svi paketi budu isporučeni do kupca, narudžbina se smatra kompletiranom.

Načini isporuke

Isporuke na teritoriji Srbije i van Srbije se šalju Poštom Srbije. Plaćanje van Srbije je moguce izvršiti svim sredstvima osim pouzećem.

Dostava naručenih proizvoda se obavlja po evidentiranju uplate kupca. Nakon predaje pošiljke Pošti kupac može prijavom u sistem online prodavnice da proveri status porudžbenice. Pošiljke koje će biti plaćene pouzećem se predaju Pošti na slanje nakon potvrde mejlom o kupovini i samo u tom slučaju se plaćanje vrši kuriru prilikom preuzimanja pošiljke.

Dostava se vrši radnim danom i subotom od 8:00 do 17:00 sati. Za dostavu je moguce odrediti i drugu adresu od one na kojoj kupac stanuje.

Kada su u pitanju elektronska izdanja, nakon izvršenog plaćanja, biće omogućen pristup i preuzimanje elektronskog sadržaja.

Rokovi isporuke

Vreme isporuke i uručenja zavisi od mesta isporuke i načina slanja koje je kupac odabrao. Procenjeno vreme dostave može biti duže od naznačenog ukoliko naručeni artikli nisu trenutno dostupni za isporuku ili je narudžbina izvršena u toku vikenda ili državnih praznika. U svakom slučaju Clio d.o.o. zadržava pravo da sam odredi vremenski interval isporuke. U ovom i sličnim slučajevima Clio d.o.o. se obavezuje da će roba biti isporučena u roku od 3 do 5 radnih dana od prijema uplate za Srbiju i 5 do 30 radnih dana za inostranstvo (u zavisnosti od zemlje isporuke).

Ukoliko se navedeni rok iz opravdanih razloga ne ispoštuje kupac će biti obavešten o razlozima kašnjenja. Do odstupanja i produženja rokova može doći ukoliko primalac nije na adresi kod prvog pokušaja isporuke, loših vremenskih uslova ili svih ostalih nepredviđenih situacija u transportu na koje prevoznik nije mogao da utice.

Ukoliko primalac nije na adresi kod pokušaja isporuke, ostaviće se obaveštenje o dospeloj pošiljci na kojoj je naznacen broj pošiljke i broj telefona službe za korisnike, a sama pošiljka će se vratiti. U tom slučaju potrebno je da kupac nazove službu za korisnike i dogovori novu dostavu (procedura će zavisiti od izbora dostavljača tj.kurirske službe)

Clio d.o.o. nije odgovoran za eventualnu štetu nastalu zbog kašnjenja u dostavi robe do krajnjeg kupca.

Slučajevi kada narudžbina ne može da se isporuči

Dostavna služba može proceniti da paket ne može biti dostavljen iz sledećih razloga:

  • Pogrešna adresa - pošiljka se vraća ili uručuje osobama kojima nije namenjena; kupac je dužan da izmeni pogrešnu adresu u okviru svog profila
  • Neodgovarajući format adrese - ukoliko je poštanski broj unet u formatu koji sistem kurirske službe ne može da prepozna, moguće je da zahtev za preuzimanje pošiljke neće biti poslat kurirskoj službi koja tu pošiljku treba da preuzme
  • Ostali problemi sa adresom - ukoliko se isporuka vrši na adrese institucija, firmi ili nekih drugih ustanova za koje važe posebna pravila može se desiti da pošiljka ne može biti isporučena
  • Primalac odbija da preuzme narudžbinu - ukoliko primalac ne očekuje pošiljku, može se desiti da odbije da je primi; ukoliko kupac pošiljku šalje na adresu na kojoj ne stanuje, dužan je da upozori osobu koja će biti na toj adresi da je pošiljka na putu

Clio d.o.o. u svim ovim slučajevima ne odgovara za isporuku robe i pošiljka se vraća Clio.rs internet prodajnom mestu. U tom slučaju, kupac ne može ni na koji način da zahteva naknadu štete zbog neisporuke robe, a nakon isteka roka od 30 dana od dana neuspešnosti isporuke gubi pravo i na povraćaj sredstava.

Ograničenja isporuke

Isporuke se ne vrše nedeljom, u toku vikenda ili državnih praznika.

Status isporuke

Status porudžbine kupac može u svakom trenutku da proveri prijavom na svoj korisnički nalog i klikom na Vaša porudžbina. Moguć je jedan od sledećih statusa: u magacinu, pripremljeno za transport (ili čeka se na isporuku), predato kurirskoj službi, isporučeno/nije isporučeno.

Troškovi isporuke

Troškovi isporuke obračunavaju se po zvaničnom cenovniku Post express službe Post Express


Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske