Tagovi:  marketing, menadžment, tržište, priručnik, primer
Za razliku od mnogih priručnika o marketingu u kojima se problem segmentiranja tržišta mistifikuje, ova knjiga nudi zdravorazumski pristup temi. Napisana jednostavnim jezikom, čitaocu nudi pregledno i postupno uvođenje u izuzetno dobro strukturisan marketinški postupak. U njoj je na vrlo praktičan način ponuđen okvir za izvođenje pojedinačnih modela segmentiranja koji se mogu primeniti u različitim okruženjima. Segmentiranje tržišta sadrži iskustva iz višegodišnje prakse poznatih svetskih kompanija i mnogobrojne primere koji predstavljaju smernice za praktično delovanje.
PREDGOVOR
UVOD
1. PRIPREME ZA SEGMENTACIJU
I PROCES SEGMENTACIJE
2. PRAVLJENJE TRŽIŠNE MAPE
3. KO KUPUJE
4. ŠTA, GDE, KADA I KAKO?
5. KO KUPUJE, ŠTA, GDE, KADA I KAKO?
6. ZAŠTO SE KUPUJE
7. SEGMENTACIJA: FAZA 1
8. SEGMENTACIJA: FAZA 2
9. PRIVLAČNOST SEGMENATA
10. KONKURENTNOST KOMPANIJE I PORTFOLIO MATRICA
11. ODREĐIVANJE MARKETINŠKIH CILJEVA
II SEGMENTACIJA ORGANIZACIJE
12. ORGANIZACIONA PITANJA I SEGMENTACIJA TRŽIŠTA
III EPILOG
13. DOPRINOS SEGMENTACIJE PLANIRANJU POSLOVANJA: ANALIZA USPONA, PADA I OPORAVKA KOMPANIJE ICI FERTILIZERS
INDEKS
Ijan Danbar:
Vodi više seminara i radionica o segmentiranju tržišta u Velikoj Britaniji. Direktor je The Market Segmentation Company.
Malkolm Mekdonald:
Profesor marketinške strategije u Školi menadžmenta i predsednik Marketinškog centra za planiranje na Kranfild univerzitetu. Autor je više od dvadeset naslova uključujući i bestseler Marketinški planovi - kako se pripremaju i koriste.
ISBN: 86-7102-068-1
Težina knjige: 389.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 257
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Dragana Atanasović
Svetlana Stefanov: