Objavljena
SOCIOLOGIJA UMETNOSTI
Viktorija D. Aleksander
Prevela sa engleskog Jelena Kosovac

Studija o društvu, umetnicima  i umetnosti koja se čita kao roman.

Knjižarska cena 1650 RSD
Cena 1320 RSD

Tagovi:  umetnostfilmpop muzikamuzikastudijasociologijadruštvoreklamastvaranjekorišćenjeoperapopularna književnostTV drama

Obimna studija Viktorije D. Aleksander sveobuhvatni je pregled sociologije umetnosti i merodavno delo koje se oslanja na znanja vodećih stručnjaka u ovoj oblasti. Autorka izlaže različite teorijske modele sociologije umetnosti, kao i empirijske primere i podsticajne modele sociološkog razmatranja umetnosti. Studije slučaja obuhvataju oba kraja kulturološkog spektra: lepe umetnosti (pozorište, ples, simfonijsku muziku, operu) i popularne umetnosti (holivudski filmovi, pop muzika, popularna književnost, TV drama i komedija, reklame). Ove studije, uz veliku teorijsku širinu i razumevanje, istražuju kako ljudi stvaraju, distribuiraju, primaju, usvajaju i koriste umetnost. U knjizi se raspravlja i o pitanju koje se tek u poslednje vreme postavlja – o samom umetničkom predmetu i značenju umetničkih dela.

Viktorija D. Aleksander:

Predaje sociologiju na Univerzitetu Sari. Autor je knjige Museums and Money: The Impact of Funding on Exhbitions, Scholarship, and Management (1996).

Godina izdanja: 2007
ISBN: 978-86-7102-272-9
Težina knjige: 713.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 553
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Svetlana Volić
Datum: 25.10.2015.

Datum: 21.10.2015.

Jelena Kosovac:

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske