Rasprodato
SPONZORISANJE KULTURE
Peter Rot
Prevela sa nemačkog Maja Anastasijević

Obilje primera i proniciljivih analiza sponzorske prakse u različitim oblastima kulture čini ovu knjigu korisnim priručnikom kako za sponzore, tako i za sponzorisane.

RASPRODATO

Tagovi:

Jedinstvena knjiga u svetskim okvirima. Po prvi put se otvoreno daju recepti iz svetske prakse kako da kulturne institucije i umetnici organizovano i osmišljeno poboljšaju komunikacije sa filantropski raspoloženim pojedincima.

Sponzorisanje je pre svega ispoljavanje slobodne građanske inicijative i korekcija politike koju u kulturi vodi zvanična vlast. Briga o sredini u kojoj se radi predstavlja jedan od osnovnih pokretača sponzora svesnih da cilj biznisa ne bi trebalo da bude isključivo profit.

Uzajamo ukrštanje perspektiva sponzora i sponzorisanog, onog ko novac daje i onog ko ga dobija, bez privilegovanja jednog od njih, jeste jedna od osobina ove dragocene knjige. Sponzorisanje kulture je praktično usmereno. Obilje primera i proniciljivih analiza sponzorske prakse u različitim oblastima kulture čini je korisnim priručnikom kako za sponzore, tako i za sponzorisane.

Peter Rot:

Peter Rot je profesor na Višoj školi u Minhenu. Jedan je od najvećih zapadnoevropskih autora koji su se bavili istraživanjem sponzorstva u oblasti sporta i kulture. Posebno su ga zanimali efekti sponzorstva i ponašanje donatora u različitim zemljama i sličnim okolnostima.

Godina izdanja: 1996
Težina knjige: 0.00
Dimenzije knjige: 12 x 20.5
Broj strana: 184
Povez: broširani
Pismo: latinica
Likovni urednik: Nikola Kostandinović

Maja Anastasijević:

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske