Rasprodato
STRATEGIJE U MARKETINGU
Pol Fajfild
Prevela sa engleskog Milica Markić
RASPRODATO

Tagovi:  marketingmenadžmentstrategija

Knjiga Strategije u marketingu Pola Fajfilda otklanja svaku zbrku koja često nastane kada se razmatra problem strategija u marketingu. Stav da je marketing pre svega odnos među ljudima predstavlja težište autorovog stručnog i istovremeno jasnog izlaganja.

Iscrpno objašnjenje uloge i zadataka direktora marketinga u tržišno orijentisanom preduzeću čini da knjiga Strategije u marketingu bude neophodno štivo za svakog marketinškog stručnjaka. Zainteresovanim čitaocima ona će objasniti koliko je uloga marketinga značajna u procesu strateškog objedinjavanja poslovanja, a studentima će ukazati kako se može premostiti razlika između teorije i prakse. 

Pol Fajfild:

Stekao doktorsku titulu u oblasti marketinških strategija i univerzitetsku diplomu poslovnih studija na Univerzitetu u Kranfildu (Engleska). Godinama je radio kao menadžer i direktor marketinga, a danas se intenzivno bavi predavačkim i savetodavnim poslom. 

Godina izdanja: 2003
Težina knjige: 425.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 275
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Dragana Atanasović

Milica Markić:

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske