Tagovi:  marketing, menadžment, strategija
Knjiga Strategije u marketingu Pola Fajfilda otklanja svaku zbrku koja često nastane kada se razmatra problem strategija u marketingu. Stav da je marketing pre svega odnos među ljudima predstavlja težište autorovog stručnog i istovremeno jasnog izlaganja.
Iscrpno objašnjenje uloge i zadataka direktora marketinga u tržišno orijentisanom preduzeću čini da knjiga Strategije u marketingu bude neophodno štivo za svakog marketinškog stručnjaka. Zainteresovanim čitaocima ona će objasniti koliko je uloga marketinga značajna u procesu strateškog objedinjavanja poslovanja, a studentima će ukazati kako se može premostiti razlika između teorije i prakse.
Pol Fajfild:
Stekao doktorsku titulu u oblasti marketinških strategija i univerzitetsku diplomu poslovnih studija na Univerzitetu u Kranfildu (Engleska). Godinama je radio kao menadžer i direktor marketinga, a danas se intenzivno bavi predavačkim i savetodavnim poslom.
Težina knjige: 425.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 275
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Dragana Atanasović
Milica Markić: