Tagovi:  umetnost, etika, istraživanje, novac, sponzorstvo, reklamiranje, mecenstvo, zloupotreba
U provokativnoj studiji Umetnost i novac Valter Graskamp istražuje uzroke napetosti između umetnosti i novca analizirajući ključne momente tog složenog odnosa. Pomoću slikovitih primera, koje ne nalazi samo u aktuelnoj stvarnosti već i u davnoj istoriji, autor razmatra poziciju svakog od učesnika u tom procesu dotičući se tako pitanja mecenstva, sponzorisanja, budžetskog finansiranja, reklamiranja...
Na nekoliko primera Valter Graskamp razmatra argumente za i protiv spornih davalaca novca iz privrede i "privrede", istražujući uzroke zlupotrebe umetničkog dela i etike umetničkog čina.
Pored obilja zanimljivih podataka, čitalac će u ovoj knjizi pronaći inspraciju za potpuno nova tumačenja sve prisutnijeg fenomena prljavog novca i korupcije i u našoj kulturi.
Valter Graskamp:
Profesor istorije umetnosti na Akademiji likovnih umetnosti u Minhenu i likovni kritičar. Kod izdavača C. H. Beka (C. H. Beck) izašla su sledeća njegova dela: Die unbewältigte Moderne. Kunst und Öffentlichkeit (Neprevladana moderna. Umetnost i javnost), Die unästhetische Demokratie. Kunst in der Marktgesellschaft (Neestetska demokratija. Umetnost u tržišnom društvu) i Der lange Marsch durch die Illusionen. Kunst und Politik (Dugo putovanje kroz iluzije. Umetnost i politika).
ISBN: 86-7102-096-7
Težina knjige: 237.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 131
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Marijana Ljepoja: