Tagovi:  marketing, informaciona tehnologija, upravljanje
Razumevanje informacione tehnologije i njenog uticaja na potrošače ima ključni je značaj za svako preduzeće koje želi da zadrži svoj konkurentni položaj na tržištu.
Knjiga Upravljanje marketingom i informaciona tehnologija omogućava lako sticanje i prenošenje znanja. U njoj su dati mnogobrojni primeri i studije slučaja koji ilustruju gradivo primenjujući ga na stvarne poslovne probleme i iskustva.
U prvom delu autor se bavi prirodom informacione tehnologije i njenim značajem za marketinške strategije. U drugom su dati zadaci direktora marketinga – odlučivanje o proizvodu, promociji i distribuciji – sa posebnim osvrtom na marketing zasnovan na bazi podataka i uspostavljanju odnosa sa potrošačem.
PREDGOVOR
I PRIKAZ MARKETINGA I UTICAJ INFORMACIONE TEHNOLOGIJE
1. INFORMACIONA TEHNOLOGIJA I MARKETING
2. ŠTA JE MARKETING
3. PROMENČJIV MARKETINŠKI SISTEM I OKRUŽENJE
4. MARKETINŠKI PODACI U ODLUČIVANJU
5. INFORMACIONA TEHNOLOGIJA I MARKETINŠKA STRATEGIJA
II INFORMACIONA TEHNOLOGIJA I UPRAVLJANJE MARKETINGOM
6. PLANIRANJE INOVACIJA
7. ODLUKE O NOVIM PROIZVODIMA
8. ODLUKE O PROIZVODNOJ POLITICI
9. ODLUKE O KOMUNIKACIJAMA
10. ODLUČIVANJE O PRODAJI
11. ODLUČIVANJE O DISTRIBUCIJI
EPILOG: Informaciona tehnologija i budućnot
Kit Flečer:
Profesor marketinga u Poslovnoj školi Univerziteta Stretklajd i predavač na stručnim seminarima.
ISBN: 86-7102-065-7
Težina knjige: 700.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 532
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Dragana Atanasović
wh0cd2336842 <a href=http://retina247.us.org/>retina</a> <a href=http://crestor24.us.org/>buy crestor</a>
Marija Jovanov:
Milena Pušić:
Uroš Vasiljević:
Vladimir Mančić: