Imate ideju? Naučite kako da skupite sredstva za realizaciju.
Tagovi:  marketing, menadžment, uspeh, fandrejzing, neprofitna organizacija
Obezbeđivanje sredstava, fandrejzing, mere pribavljanja novca, moljakanje – kako god da nazovemo ovaj fenomen – činjenica je da on predstavlja jedan od najvažnijih zadataka neprofitnih organizacija. Veština obezbeđivanja novca za kulturne i socijalne projekte složen je zadatak koji se ne može rešiti improvizacijama.
Ova knjiga pruža sistematsko uputstvo kako bi trebalo planirati i sprovoditi fandrejzing. I iskusni poslovni ljudi naći će u njoj zanimljive savete za bolji i efikasniji rad.
Autorke opisuju čitav spektar zadataka: od direktne pošte i marketinga za legate, preko sticanja velikih donacija i vezivanja darodavaca, sve do odnosa sa javnošću i saradnje s medijima. Svi zadaci objašnjeni su uz pomoć mnoštva kontrolnih lista, na pregledan i praktičan način. Pored toga, obrađena su i pitanja iz svakodnevne prakse (osnivanje i pozicioniranje organizacije, izrada vebsajta po povoljnoj ceni, ušteda zahvaljujući saradnji sa isporučiocima itd.).
PREDGOVOR
1. UZETI STVAR U SVOJE RUKE - Uspešno stvaranje neprofitne organizacije
2. NIŠTA BEZ POMOĆI - Saradnici i volonteri
3. PLANIRANJE - Pozicioniranje organizacije
4. ADRESE - Osnova direktnog marketinga
5. DIREKTNA POŠTA - Pisma darodavcima
6. DAVALAC USLUGA - Za dobru saradnju
7. FANDREJZING - Nove mogućnosti
8. PR - Kako obavestiti javnost
9. NEGOVANJE ODNOSA - Instrumenti za obavezivanje darodavaca
10. INSTITUCIJE - Aktivne u praksi
11. USPEH ILI NEUSPEH - Kontrola je sastavni deo fandrejzinga
12. ...I NA KRAJU
DODATAK
Barbara Krole:
Docent je Univerzitetu u Frajburgu (Švajcarska), gde predaje na kursu za fandrejzing. Potpredsednik je Švajcarskog udruženja stručnjaka za fandrejzing, kao i jedan od osnivača i prvi predsednik Evropske asocijacije za fandrejzing.
Kristijana Fine:
Ima dugogodišnje iskustvo u oblasti marketinga i autor je više publikacija na ovu temu. U poslednjih nekoliko godina specijalizovala se u oblasti marketinga za dobrotvorne organizacije.
ISBN: 86-7102-189-0
Težina knjige: 302.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 188
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Dragana Atanasović
Maja Anastasijević: