Objavljena
USPEŠAN FANDREJZING
Barbara Krole, Kristijana Fine
Prevela sa nemačkog Maja Anastasijević

Imate ideju? Naučite kako da skupite sredstva za realizaciju.

Knjižarska cena 990 RSD
Cena 792 RSD

Tagovi:  marketingmenadžmentuspehfandrejzingneprofitna organizacija

Obezbeđivanje sredstava, fandrejzing, mere pribavljanja novca, moljakanje – kako god da nazovemo ovaj fenomen – činjenica je da on predstavlja jedan od najvažnijih zadataka neprofitnih organizacija. Veština obezbeđivanja novca za kulturne i socijalne projekte složen je zadatak koji se ne može rešiti improvizacijama.

Ova knjiga pruža sistematsko uputstvo kako bi trebalo planirati i sprovoditi fandrejzing. I iskusni poslovni ljudi naći će u njoj zanimljive savete za bolji i efikasniji rad.

Autorke opisuju čitav spektar zadataka: od direktne pošte i marketinga za legate, preko sticanja velikih donacija i vezivanja darodavaca, sve do odnosa sa javnošću i saradnje s medijima. Svi zadaci objašnjeni su uz pomoć mnoštva kontrolnih lista, na pregledan i praktičan način. Pored toga, obrađena su i pitanja iz svakodnevne prakse (osnivanje i pozicioniranje organizacije, izrada vebsajta po povoljnoj ceni, ušteda zahvaljujući saradnji sa isporučiocima itd.). 

PREDGOVOR

1. UZETI STVAR U SVOJE RUKE - Uspešno stvaranje neprofitne organizacije

2. NIŠTA BEZ POMOĆI - Saradnici i volonteri

3. PLANIRANJE - Pozicioniranje organizacije

4. ADRESE - Osnova direktnog marketinga

5. DIREKTNA POŠTA - Pisma darodavcima

6. DAVALAC USLUGA - Za dobru saradnju

7. FANDREJZING - Nove mogućnosti

8. PR - Kako obavestiti javnost

9. NEGOVANJE ODNOSA - Instrumenti za obavezivanje darodavaca

10. INSTITUCIJE - Aktivne u praksi

11. USPEH ILI NEUSPEH - Kontrola je sastavni deo fandrejzinga

12. ...I NA KRAJU

DODATAK

Barbara Krole:

Docent je Univerzitetu u Frajburgu (Švajcarska), gde predaje na kursu za fandrejzing. Potpredsednik je Švajcarskog udruženja stručnjaka za fandrejzing, kao i jedan od osnivača i prvi predsednik Evropske asocijacije za fandrejzing.

Kristijana Fine:

Ima dugogodišnje iskustvo u oblasti marketinga i autor je više publikacija na ovu temu. U poslednjih nekoliko godina specijalizovala se u oblasti marketinga za dobrotvorne organizacije. 

Godina izdanja: 2005
ISBN: 86-7102-189-0
Težina knjige: 302.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 188
Povez: Tvrdi povez
Pismo: latinica
Likovni urednik: Dragana Atanasović
Likovno rešenje korica: Dragana Atanasović

Maja Anastasijević:

Vaš komentar (sva polja su obavezna, vaša e-mail adresa neće biti vidljiva na sajtu)
CAPTCHA Image
Slične teme
Naši partneri
Srpsko narodno pozorište u Novom Sadu Narodno pozoriste RS Beogradsko dramsko pozorište Bitef teatar Nova iskra Muzej Republike Srpske Akademija umetnosti Muzejsko duštvo Srbije Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske