U delu Estetika komunikacije Žan Kon bavi se utemeljenjem jedne relativno nove discipline, kao važne problemske oblasti današnjice. Na samom početku on razmatra pitanje estetike, filozofske discipline koja istražuje odnose na relaciji umetnosti – estetsko iskustvo.
Istorijski osvrt na koncepcije koje se javljaju posle XVIII veka, a potom i različiti teorijski koncepti komunikacije, izloženi su u prvom delu knjige. Na takvoj istorijsko-teorijskoj osnovi autor postavlja provokativno pitanje: može li umetnost da komunicira, odnosno, da li je, time što je ključno postalo pitanje publike i umetničkog posredovanja, komunikativno gledište pozvano da interveniše u shvatanju umetnosti. Iako je namenjena široj publici, ova inspirativna studija zapravo je reprezentativno delo koje nam nudi novi smisao i novu upitanost.
Žan Kon
Profesor na Univerzitetu u Grenoblu i direktor Instituta za obrazovanje i istraživanje u oblasti nauka o komunikaciji.
Autor je velikog broja radova među kojima se ističu: La dramatisation (1981), Esthétique de l’animation culturelle (1981), La culture en action. De Vilar a Lang (1992), Acteur-Spectateur, une relation dans le blanc des mots (1996).
UVOD - Opažajna dimenzija komunikacije
1. Estetsko iskustvo: koncept za osmišljavanje
2. Estetsko ikustvo kao odnos
3. Prvobitna ispoljavanja
4. Izražajna komunikacija tela
5. Izražajnost govora
6. Teorije komunikacije i opažajni uticaj
7. Za pragmati?ki estetiku
8. Da li umetnost može da komunicira
ZAKLJU?AK - Uticaji tehnologija na estetiku
O knjizi
Sadržaj
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
U delu Estetika komunikacije Žan Kon bavi se utemeljenjem jedne relativno nove discipline, kao važne problemske oblasti današnjice. Na samom početku on razmatra pitanje estetike, filozofske discipline koja istražuje odnose na relaciji umetnosti – estetsko iskustvo.
Istorijski osvrt na koncepcije koje se javljaju posle XVIII veka, a potom i različiti teorijski koncepti komunikacije, izloženi su u prvom delu knjige. Na takvoj istorijsko-teorijskoj osnovi autor postavlja provokativno pitanje: može li umetnost da komunicira, odnosno, da li je, time što je ključno postalo pitanje publike i umetničkog posredovanja, komunikativno gledište pozvano da interveniše u shvatanju umetnosti. Iako je namenjena široj publici, ova inspirativna studija zapravo je reprezentativno delo koje nam nudi novi smisao i novu upitanost.
Žan Kon
Profesor na Univerzitetu u Grenoblu i direktor Instituta za obrazovanje i istraživanje u oblasti nauka o komunikaciji.
Autor je velikog broja radova među kojima se ističu: La dramatisation (1981), Esthétique de l’animation culturelle (1981), La culture en action. De Vilar a Lang (1992), Acteur-Spectateur, une relation dans le blanc des mots (1996).
UVOD - Opažajna dimenzija komunikacije
1. Estetsko iskustvo: koncept za osmišljavanje
2. Estetsko ikustvo kao odnos
3. Prvobitna ispoljavanja
4. Izražajna komunikacija tela
5. Izražajnost govora
6. Teorije komunikacije i opažajni uticaj
7. Za pragmati?ki estetiku
8. Da li umetnost može da komunicira
ZAKLJU?AK - Uticaji tehnologija na estetiku
Godina izdanja : 2001.
Broj strana : 127
Pismo : Latinica
Povez : Tvrdi povez s omotnicom
Format : 14.5 x 21
Težina : 250 g
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.