Da li je marketing u krizi? Pojedini stručnjaci smatraju da marketinški principi više ne odgovaraju "stvarnom svetu" marketinških menadžera, a sve veći broj teoretičara najavljuje ništa manje nego "kraj marketinga".U četrnaest eseja izloženih u ovoj knjizi istražuje se koliko su takva predviđanja tačna i naučno opravdana.
Autori proučavaju tekuće stanje marketinške nauke i predlažu razne vizije marketinga namenjene dvadeset prvom veku. U rasponu od naratologije do feminizma, ova proroštva su uvek osvešćujuća, često provokativna i ponekad uznemirujuća. Apokalipsa i marketing je obavezno štivo za sve one koje interesuje budućnost marketinga.
1. DRUŠTVO ANONIMNIH APOKALIPSOHOLI?ARA I KRIZA
2. U?ENJE O TRO?LANOM, VE?NO JEVAN?ELJE I ŠEMA TRI DOBA
3. PRAVITI DRAMU OD KRIZE
4. APOCALYPTUS INTERUPTUS
5. O AURI, ILUZIJI, BEKSTVU I NADI U APOKALIPTI?NU POTROŠNJU II STRAŠNI SUD
6. U POTRAZI ZA SKRIVENIM (DO)(B)(OG)(R)(IM)
7. PROTESTANTSKA ETIKA I DUH MARKETINGA
8. TRŽIŠTA, RAZMENA I EKSTREMNO
9. PAD I USPON MARKETINŠKOG FUNDAMENTALIZMA III OBNOVA
10. MARKETING ADIDIMUS
11. ISTRAŽIVANJE PROPAGANDE
12. PATETI?NI FALUSOIZMI SVETOG TOME AKVINSKOG I ZAŠTO BI MARKETING TREBALO DA OSTAVI EVU NA MIRU
13. O ESHATOLOGIJI, ONANISTI?KOJ SKATOLOGIJI ILI POŠTENOJ MA?KOLOGIJI
14. BUDU?NOST JE PROŠLOST
&
O knjizi
Sadržaj
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Da li je marketing u krizi? Pojedini stručnjaci smatraju da marketinški principi više ne odgovaraju "stvarnom svetu" marketinških menadžera, a sve veći broj teoretičara najavljuje ništa manje nego "kraj marketinga".U četrnaest eseja izloženih u ovoj knjizi istražuje se koliko su takva predviđanja tačna i naučno opravdana.
Autori proučavaju tekuće stanje marketinške nauke i predlažu razne vizije marketinga namenjene dvadeset prvom veku. U rasponu od naratologije do feminizma, ova proroštva su uvek osvešćujuća, često provokativna i ponekad uznemirujuća. Apokalipsa i marketing je obavezno štivo za sve one koje interesuje budućnost marketinga.
1. DRUŠTVO ANONIMNIH APOKALIPSOHOLI?ARA
I KRIZA
2. U?ENJE O TRO?LANOM, VE?NO JEVAN?ELJE I ŠEMA TRI DOBA
3. PRAVITI DRAMU OD KRIZE
4. APOCALYPTUS INTERUPTUS
5. O AURI, ILUZIJI, BEKSTVU I NADI U APOKALIPTI?NU POTROŠNJU
II STRAŠNI SUD
6. U POTRAZI ZA SKRIVENIM (DO)(B)(OG)(R)(IM)
7. PROTESTANTSKA ETIKA I DUH MARKETINGA
8. TRŽIŠTA, RAZMENA I EKSTREMNO
9. PAD I USPON MARKETINŠKOG FUNDAMENTALIZMA
III OBNOVA
10. MARKETING ADIDIMUS
11. ISTRAŽIVANJE PROPAGANDE
12. PATETI?NI FALUSOIZMI SVETOG TOME AKVINSKOG I ZAŠTO BI MARKETING TREBALO DA OSTAVI EVU NA MIRU
13. O ESHATOLOGIJI, ONANISTI?KOJ SKATOLOGIJI ILI POŠTENOJ MA?KOLOGIJI
14. BUDU?NOST JE PROŠLOST
&
Godina izdanja : 2003.
Broj strana : 406
Pismo : Latinica
Povez : Tvrdi povez
Format : 21 x 14
Težina : 555 g
ISBN : 86-7102-076-2
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.