Duhovito, u izvesnom smislu poetski, ali istovremeno i stručno i na relativno malom broju strana, Forsajt govori o veštini marketinga. Nimalo slučajno na prvoj strani stoji upozorenje čitaocu da ova knjiga ugrožava duhovni mir! Otkrivajući da se marketing kao hidra proširio i u najmanje pore svakodnevnog života, Patrik Forsajt zapravo na šaljiv način govori o jednom od najozbiljnijih fenomena savremene civilizacije. Ovo je jedna od najduhovitijih knjiga koje su ikada napisane o marketingu, a ipak istovremeno i informativna i instruktivna.
Patrik Forsajt
Patrik Forsajt je direktor jedne od vodećih britanskih kompanija za marketinško savetovanje. Njegova predavanja pokrivaju mnoge teme iz oblasti marketinga. Autor je mnogih bestselera o prodaji i marketingu.
O knjizi
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Duhovito, u izvesnom smislu poetski, ali istovremeno i stručno i na relativno malom broju strana, Forsajt govori o veštini marketinga. Nimalo slučajno na prvoj strani stoji upozorenje čitaocu da ova knjiga ugrožava duhovni mir! Otkrivajući da se marketing kao hidra proširio i u najmanje pore svakodnevnog života, Patrik Forsajt zapravo na šaljiv način govori o jednom od najozbiljnijih fenomena savremene civilizacije. Ovo je jedna od najduhovitijih knjiga koje su ikada napisane o marketingu, a ipak istovremeno i informativna i instruktivna.
Patrik Forsajt
Patrik Forsajt je direktor jedne od vodećih britanskih kompanija za marketinško savetovanje. Njegova predavanja pokrivaju mnoge teme iz oblasti marketinga. Autor je mnogih bestselera o prodaji i marketingu.
Godina izdanja : 1994.
Broj strana : 100
Pismo : Latinica
Povez : Broširani
Format : 12 x 20.5
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.