×

MARKETING U IZDAVAŠTVU

Alison Baverstok

Prevela sa engleskog Gordana Ljubanović

Ova knjiga je dragocen priručnik namenjen svima koji se bave stvaranjem i distribucijom knjiga u najširem smislu (izdavači, reklamni agenti, novinari, bibliotekari) jer pokriva i oblast elektronske trgovine knjigama.

Knjiga Marketing u izdavaštvu predstavlja dragocen priručnik namenjen svima koji se bave stvaranjem i distribucijom knjiga u najširem smislu (izdavači, reklamni agenti, novinari, bibliotekari). U njoj je dat detaljan prikaz tržišta knjiga, razložen po segmentima, kao i načini i procesi kroz koje se knjige predstavljaju javnosti i prodaju. To je prva knjiga ove vrste kod nas. Izuzetno je aktuelna jer pokriva i oblast elektronske trgovine knjigama.

Alison Baverstok

Alison Baverstok je radila za razne izdavačke kuće pre nego što je osnovala sopstvenu agenciju za marketing. Ona je redovni predavač u oblasti pisanja reklamnih oglasa i marketinga knjiga. Autor je i priručnika Da li su knjige drugačije?

Godina izdanja : 2001.

Broj strana : 402

Pismo : Latinica

Povez : Broširani

Format : 12 x 20.5

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje