Prevela sa engleskog Gordana Ljubanović
Ova knjiga je dragocen priručnik namenjen svima koji se bave stvaranjem i distribucijom knjiga u najširem smislu (izdavači, reklamni agenti, novinari, bibliotekari) jer pokriva i oblast elektronske trgovine knjigama.
Branimir Stojković, Milena Dragićević-Šešić
Rasprodato
Greg Ričards, Robert Palmer
O knjizi
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Knjiga Marketing u izdavaštvu predstavlja dragocen priručnik namenjen svima koji se bave stvaranjem i distribucijom knjiga u najširem smislu (izdavači, reklamni agenti, novinari, bibliotekari). U njoj je dat detaljan prikaz tržišta knjiga, razložen po segmentima, kao i načini i procesi kroz koje se knjige predstavljaju javnosti i prodaju. To je prva knjiga ove vrste kod nas. Izuzetno je aktuelna jer pokriva i oblast elektronske trgovine knjigama.
Alison Baverstok
Alison Baverstok je radila za razne izdavačke kuće pre nego što je osnovala sopstvenu agenciju za marketing. Ona je redovni predavač u oblasti pisanja reklamnih oglasa i marketinga knjiga. Autor je i priručnika Da li su knjige drugačije?
Godina izdanja : 2001.
Broj strana : 402
Pismo : Latinica
Povez : Broširani
Format : 12 x 20.5
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.