Marketing u muzejima je prva knjiga te vrste u ovom delu Evrope. Reč je o originalnom radu koji svojom strukturom i tezama donosi novosti u poređenju sa sličnom literaturom u svetu. Autor sistematski ukazuje na zablude u marketingu, naročito na onu po kojoj je kulturna baština samo roba na kojoj treba zaraditi. Za razliku od postojećih knjiga iz oblasti muzeologije, ova je pristupom i sadržajem prilagođena potrebama zemalja u tranziciji.
Tomislav Šola
Tomislav Šola je jedan od vodećih teoretičara muzeologije u Evropi. Profesor je na katedri za informacione nauke i šef odseka za muzeologiju na postdiplomskim studijama Filozofskog fakulteta u Zagrebu.
O knjizi
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Marketing u muzejima je prva knjiga te vrste u ovom delu Evrope. Reč je o originalnom radu koji svojom strukturom i tezama donosi novosti u poređenju sa sličnom literaturom u svetu. Autor sistematski ukazuje na zablude u marketingu, naročito na onu po kojoj je kulturna baština samo roba na kojoj treba zaraditi. Za razliku od postojećih knjiga iz oblasti muzeologije, ova je pristupom i sadržajem prilagođena potrebama zemalja u tranziciji.
Tomislav Šola
Tomislav Šola je jedan od vodećih teoretičara muzeologije u Evropi. Profesor je na katedri za informacione nauke i šef odseka za muzeologiju na postdiplomskim studijama Filozofskog fakulteta u Zagrebu.
Godina izdanja : 2002.
Broj strana : 385
Pismo : Latinica
Povez : Broširani
Format : 12 x 20.5
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.