Knjiga Frenka Džefkinsa Oglašavanje doživela je nedavno na engleskom tržištu svoje četvrto izdanje. Ono je dopunjeno najnovijim saznanjima o komunikacionim tehnikama i posebno o oglašavanju na Internetu. Njegov prevod na srpski jezik omogućiće kako onima koji se već uveliko bave marketingom, tako i onima koji se tek za to pripremaju, da pronađu odgovore na mnogobrojna pitanja u ovoj oblasti. Poglavlja o osmišljavanju reklamnog teksta, dizajniranju oglasa i prilozi o zvaničnim medijskim standardima i pravilima samo su deo sadržaja ove zanimljive i korisne knjige.
Frenk Džefkins
Vodi Školu za odnose s javnošću i drži predavanja u više poslovnih škola u Britaniji.
O knjizi
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Knjiga Frenka Džefkinsa Oglašavanje doživela je nedavno na engleskom tržištu svoje četvrto izdanje. Ono je dopunjeno najnovijim saznanjima o komunikacionim tehnikama i posebno o oglašavanju na Internetu. Njegov prevod na srpski jezik omogućiće kako onima koji se već uveliko bave marketingom, tako i onima koji se tek za to pripremaju, da pronađu odgovore na mnogobrojna pitanja u ovoj oblasti. Poglavlja o osmišljavanju reklamnog teksta, dizajniranju oglasa i prilozi o zvaničnim medijskim standardima i pravilima samo su deo sadržaja ove zanimljive i korisne knjige.
Frenk Džefkins
Vodi Školu za odnose s javnošću i drži predavanja u više poslovnih škola u Britaniji.
Godina izdanja : 2003.
Broj strana : 1
Pismo : Latinica
Povez : Tvrdi povez
Format : 21 x 14
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.