U zborniku Psihologija u marketingu našli su se najzanimljiviji naučni radovi sa seminara koji je organizovalo Belgijsko udruženje za menadžment i marketing (BMMA) i Odsek za poslediplomske studije iz oblasti marketinga i oglašavanja Fakulteta za trgovinu Solvej Slobodnog univerziteta u Briselu.
U njima su izložene pojedine naučne teorije i instrumenti koji se u marketingu primenjuju kako bi se što bolje proniklo u psihologiju kupca. Značajno mesto zauzimaju najnovije teorijske rasprave, ali i podsećanja na osnovne principe kao što su različiti oblici ubeđivanja, etape procesa odlučivanja, merenje efikasnosti oglašavanja, pojam empatije itd.
Iako se bavi veoma složenom temom koju nije moguće obraditi u jednoj knjizi, Psihologija u marketingu svojim čitaocima pruža odgovore na najznačajnija pitanja iz ove oblasti.
UVOD 1. OD SEMIOLOŠKE INSTRUMENTCIJE DO UKLJUČIVANJA SUBJEKTA 2. EMPATIJA I ALHEMIJA IZRAŽAVANJA U OGLASNIM SPOTOVIMA 3. ČETIRI METODA PODSEĆANJA JEDNOG PROCESA KUPOVINE 4. PROCES ODLUČIVANJA O KUPOVINI 5. KAKO IZMERITI EFIKASNOST JAVNOG OGLAŠAVANJA 6. NAČINI UBEĐIVANJA BIBLIOGRAFIJA BIOGRAFIJE AUTORA
O knjizi
Sadržaj
Podaci
Komentari
Povodom knjige
U zborniku Psihologija u marketingu našli su se najzanimljiviji naučni radovi sa seminara koji je organizovalo Belgijsko udruženje za menadžment i marketing (BMMA) i Odsek za poslediplomske studije iz oblasti marketinga i oglašavanja Fakulteta za trgovinu Solvej Slobodnog univerziteta u Briselu.
U njima su izložene pojedine naučne teorije i instrumenti koji se u marketingu primenjuju kako bi se što bolje proniklo u psihologiju kupca. Značajno mesto zauzimaju najnovije teorijske rasprave, ali i podsećanja na osnovne principe kao što su različiti oblici ubeđivanja, etape procesa odlučivanja, merenje efikasnosti oglašavanja, pojam empatije itd.
Iako se bavi veoma složenom temom koju nije moguće obraditi u jednoj knjizi, Psihologija u marketingu svojim čitaocima pruža odgovore na najznačajnija pitanja iz ove oblasti.
UVOD
1. OD SEMIOLOŠKE INSTRUMENTCIJE DO UKLJUČIVANJA SUBJEKTA
2. EMPATIJA I ALHEMIJA IZRAŽAVANJA U OGLASNIM SPOTOVIMA
3. ČETIRI METODA PODSEĆANJA JEDNOG PROCESA KUPOVINE
4. PROCES ODLUČIVANJA O KUPOVINI
5. KAKO IZMERITI EFIKASNOST JAVNOG OGLAŠAVANJA
6. NAČINI UBEĐIVANJA
BIBLIOGRAFIJA
BIOGRAFIJE AUTORA
Godina izdanja : 2004.
Broj strana : 137
Pismo : Latinica
Povez : Tvrdi povez
Format : 21 x 14
Težina : 278 g
ISBN : 8671021025
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.