Otkako je početkom sedamdesetih godina prošlog veka prvi put primenjen u oblasti planiranja porodice, socijalni marketing je, i na međunarodnom i na državnom nivou, lagano ušao u različite oblasti društvenog života. On se sada pojavljuje u programima koji se bave poslovanjem, javnim zdravljem, formiranjem stavova javnog mnjenja i upravljanjem životnom sredinom.
Budući da i dalje postoji potreba za još mnogo edukovanja i istraživanja, osnovna namena knjige jeste da doprinese ubrzanom razvoju ovog područja. Autori pokazuju da je socijalni marketing veoma moćan skup koncepata i sredstava koji nam može pomoći da se uhvatimo u koštac s društvenim problemima i neželjenim oblicima ljudskog ponašanja. Knjiga sažima sva neophodna znanja: ključne koncepte, višefazne procese za razvoj socijalno marketinških programa i primere iz prakse. Namenjena je studentima marketinga, zaposlenima u javnoj upravi, profesionalcima u oblasti socijalnih službi.
Filip Kotler
Profesor, vodeći svetski marketinški stručnjak, predaje međunarodni menadžment u Poslovnoj školi Kelogg Graduate School, školi za menadžment na Univerzitetu u Ilinoisu, SAD.
Ned Robert
Profesor je na Azijskom institutu za menadžment u Manili.
Nensi R. Li
Predaje na Univerzitetu u Vašingtonu, Sijetlu i Južnoj Floridi.
UVOD
I ŠTA JE SOCIJALNI MARKETING
II ANALIZIRANJE OKRUŽENJA SOCIJALNOG MARKETINGA
III ODRE?IVANJE CILJNIH GRUPA, OPŠTIH I SPECIFI?NIH SLU?AJEVA
IV RAZVOJ STRATEGIJA SOCIJALNOG MARKETINGA
V RUKOVO?ENJE SOCIJALNO MARKETINŠKIM PROGRAMIMA
Dodatak: SAŽETAK VAŽNIH KORAKA U SOCIJALNOM MARKETINGU
O knjizi
Sadržaj
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Otkako je početkom sedamdesetih godina prošlog veka prvi put primenjen u oblasti planiranja porodice, socijalni marketing je, i na međunarodnom i na državnom nivou, lagano ušao u različite oblasti društvenog života. On se sada pojavljuje u programima koji se bave poslovanjem, javnim zdravljem, formiranjem stavova javnog mnjenja i upravljanjem životnom sredinom.
Budući da i dalje postoji potreba za još mnogo edukovanja i istraživanja, osnovna namena knjige jeste da doprinese ubrzanom razvoju ovog područja. Autori pokazuju da je socijalni marketing veoma moćan skup koncepata i sredstava koji nam može pomoći da se uhvatimo u koštac s društvenim problemima i neželjenim oblicima ljudskog ponašanja. Knjiga sažima sva neophodna znanja: ključne koncepte, višefazne procese za razvoj socijalno marketinških programa i primere iz prakse. Namenjena je studentima marketinga, zaposlenima u javnoj upravi, profesionalcima u oblasti socijalnih službi.
Filip Kotler
Profesor, vodeći svetski marketinški stručnjak, predaje međunarodni menadžment u Poslovnoj školi Kelogg Graduate School, školi za menadžment na Univerzitetu u Ilinoisu, SAD.
Ned Robert
Profesor je na Azijskom institutu za menadžment u Manili.
Nensi R. Li
Predaje na Univerzitetu u Vašingtonu, Sijetlu i Južnoj Floridi.
UVOD
I ŠTA JE SOCIJALNI MARKETING
II ANALIZIRANJE OKRUŽENJA SOCIJALNOG MARKETINGA
III ODRE?IVANJE CILJNIH GRUPA, OPŠTIH I SPECIFI?NIH SLU?AJEVA
IV RAZVOJ STRATEGIJA SOCIJALNOG MARKETINGA
V RUKOVO?ENJE SOCIJALNO MARKETINŠKIM PROGRAMIMA
Dodatak: SAŽETAK VAŽNIH KORAKA U SOCIJALNOM MARKETINGU
Godina izdanja : 2009.
Broj strana : 608
Pismo : Latinica
Povez : Tvrdi povez
Težina : 785 g
ISBN : 978-86-7102-331-3
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.