Strateški menadžment sportskih događaja studentima i svima koji se bave ovim poslom pruža uvid u uspešno organizovanje sportskih događaja svih vrsta.
Služeći se primerima iz međunarodnog sporta, kao što su Olimpijske igre u Sidneju, surferska takmičenja u Ujedinjenom Kraljevstvu, Komonveltske igre u Mančesteru i Zimska olimpijada u Solt Lejk Sitiju, autor prikazuje procese planiranja – kratkoročne i dugoročne strategije, kandidovanje, primopredaju i procenu uspeha sportskih dešavanja, te operativne strategije, uključujući i informacione tehnologije, komunikaciju, opremu i ljudstvo.
Osim studentima i profesionalnim organizatorima, knjiga je zanimljiva za sve one koje zanima funkcionisanje mašinerije koja stoji iza svakog sportskog događaja.
Gaj Masterman
Docent je menadžmenta u sportu na Univerzitetu u Njujorku. Više od dvadeset pet godina učestvuje u organizovanju značajnih dešavanja u sportu i drugim oblastima. U njegove klijente ubrajaju se Koca-Kola, Pepsi, fudbalski klub Čelsi, a sarađuje i sa organizacijama koje pomažu obolelima od cerebralne paralize, mišićne distrofije i koje se zalažu za bolji život dece i odojčadi, kao i sa brojnim sportskim zvezdama.
UVOD 1. INDUSTRIJA SPORTSKIH DOGAĐAJA 2. VLASNICI I ORGANIZATORI DOGAĐAJA 3. PROCES PLANIRANJA SPORTSKOG DOGAĐAJA 4. UTICAJI I NASLEĐA 5. FINANSIJSKO PLANIRANJE I KONTROLA 6. POVEĆANJE PRIHODA OD DOGAĐAJA 7. PROCES KANDIDOVANJA 8. SPROVOĐENJE DOGAĐAJA 9. MARKETINŠKO PLANIRANJE I PRIMENA 10. INOVATIVNA KOMUNIKACIJA 11. SPONZORISANJE SPORTSKOG DOGAĐAJA 12. ISTRAŽIVANJE I PROCENA
O knjizi
Sadržaj
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Strateški menadžment sportskih događaja studentima i svima koji se bave ovim poslom pruža uvid u uspešno organizovanje sportskih događaja svih vrsta.
Služeći se primerima iz međunarodnog sporta, kao što su Olimpijske igre u Sidneju, surferska takmičenja u Ujedinjenom Kraljevstvu, Komonveltske igre u Mančesteru i Zimska olimpijada u Solt Lejk Sitiju, autor prikazuje procese planiranja – kratkoročne i dugoročne strategije, kandidovanje, primopredaju i procenu uspeha sportskih dešavanja, te operativne strategije, uključujući i informacione tehnologije, komunikaciju, opremu i ljudstvo.
Osim studentima i profesionalnim organizatorima, knjiga je zanimljiva za sve one koje zanima funkcionisanje mašinerije koja stoji iza svakog sportskog događaja.
Gaj Masterman
Docent je menadžmenta u sportu na Univerzitetu u Njujorku. Više od dvadeset pet godina učestvuje u organizovanju značajnih dešavanja u sportu i drugim oblastima. U njegove klijente ubrajaju se Koca-Kola, Pepsi, fudbalski klub Čelsi, a sarađuje i sa organizacijama koje pomažu obolelima od cerebralne paralize, mišićne distrofije i koje se zalažu za bolji život dece i odojčadi, kao i sa brojnim sportskim zvezdama.
UVOD
1. INDUSTRIJA SPORTSKIH DOGAĐAJA
2. VLASNICI I ORGANIZATORI DOGAĐAJA
3. PROCES PLANIRANJA SPORTSKOG DOGAĐAJA
4. UTICAJI I NASLEĐA
5. FINANSIJSKO PLANIRANJE I KONTROLA
6. POVEĆANJE PRIHODA OD DOGAĐAJA
7. PROCES KANDIDOVANJA
8. SPROVOĐENJE DOGAĐAJA
9. MARKETINŠKO PLANIRANJE I PRIMENA
10. INOVATIVNA KOMUNIKACIJA
11. SPONZORISANJE SPORTSKOG DOGAĐAJA
12. ISTRAŽIVANJE I PROCENA
Godina izdanja : 2008.
Broj strana : 350
Pismo : Latinica
Povez : Tvrdi povez
Format : 21 x 14
Težina : 491 g
ISBN : 9788671023320
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.