Razumevanje informacione tehnologije i njenog uticaja na potrošače ima ključni je značaj za svako preduzeće koje želi da zadrži svoj konkurentni položaj na tržištu.
Knjiga Upravljanje marketingom i informaciona tehnologija omogućava lako sticanje i prenošenje znanja. U njoj su dati mnogobrojni primeri i studije slučaja koji ilustruju gradivo primenjujući ga na stvarne poslovne probleme i iskustva.
U prvom delu autor se bavi prirodom informacione tehnologije i njenim značajem za marketinške strategije. U drugom su dati zadaci direktora marketinga – odlučivanje o proizvodu, promociji i distribuciji – sa posebnim osvrtom na marketing zasnovan na bazi podataka i uspostavljanju odnosa sa potrošačem.
Kit Flečer
Profesor marketinga u Poslovnoj školi Univerziteta Stretklajd i predavač na stručnim seminarima.
PREDGOVOR I PRIKAZ MARKETINGA I UTICAJ INFORMACIONE TEHNOLOGIJE
1. INFORMACIONA TEHNOLOGIJA I MARKETING
2. ŠTA JE MARKETING
3. PROMEN?JIV MARKETINŠKI SISTEM I OKRUŽENJE
4. MARKETINŠKI PODACI U ODLU?IVANJU
5. INFORMACIONA TEHNOLOGIJA I MARKETINŠKA STRATEGIJA II INFORMACIONA TEHNOLOGIJA I UPRAVLJANJE MARKETINGOM
6. PLANIRANJE INOVACIJA
7. ODLUKE O NOVIM PROIZVODIMA
8. ODLUKE O PROIZVODNOJ POLITICI
9. ODLUKE O KOMUNIKACIJAMA
10. ODLU?IVANJE O PRODAJI
11. ODLU?IVANJE O DISTRIBUCIJI EPILOG: Informaciona tehnologija i budu?not
O knjizi
Sadržaj
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Razumevanje informacione tehnologije i njenog uticaja na potrošače ima ključni je značaj za svako preduzeće koje želi da zadrži svoj konkurentni položaj na tržištu.
Knjiga Upravljanje marketingom i informaciona tehnologija omogućava lako sticanje i prenošenje znanja. U njoj su dati mnogobrojni primeri i studije slučaja koji ilustruju gradivo primenjujući ga na stvarne poslovne probleme i iskustva.
U prvom delu autor se bavi prirodom informacione tehnologije i njenim značajem za marketinške strategije. U drugom su dati zadaci direktora marketinga – odlučivanje o proizvodu, promociji i distribuciji – sa posebnim osvrtom na marketing zasnovan na bazi podataka i uspostavljanju odnosa sa potrošačem.
Kit Flečer
Profesor marketinga u Poslovnoj školi Univerziteta Stretklajd i predavač na stručnim seminarima.
PREDGOVOR
I PRIKAZ MARKETINGA I UTICAJ INFORMACIONE TEHNOLOGIJE
1. INFORMACIONA TEHNOLOGIJA I MARKETING
2. ŠTA JE MARKETING
3. PROMEN?JIV MARKETINŠKI SISTEM I OKRUŽENJE
4. MARKETINŠKI PODACI U ODLU?IVANJU
5. INFORMACIONA TEHNOLOGIJA I MARKETINŠKA STRATEGIJA
II INFORMACIONA TEHNOLOGIJA I UPRAVLJANJE MARKETINGOM
6. PLANIRANJE INOVACIJA
7. ODLUKE O NOVIM PROIZVODIMA
8. ODLUKE O PROIZVODNOJ POLITICI
9. ODLUKE O KOMUNIKACIJAMA
10. ODLU?IVANJE O PRODAJI
11. ODLU?IVANJE O DISTRIBUCIJI
EPILOG: Informaciona tehnologija i budu?not
Godina izdanja : 2003.
Broj strana : 532
Pismo : Latinica
Povez : Tvrdi povez
Format : 21 x 14
Težina : 700 g
ISBN : 86-7102-065-7
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.