Alan Dž. Rou se poslužio najnovijim istraživanjima da bi nam pomogao da bolje razumemo kreativnost, prepoznamo je, izmerimo, unapredimo i delotvornije iskoristimo. On navodi četiri vrste kreativnosti - intuiciju, inovaciju, imaginaciju i inspirativno liderstvo - i otkriva nam šta je to što povezuje kreativne ljude. Autor nas upoznaje sa suštinom kreativnosti i odgovara na pitanje šta je kreativnost i po čemu se ona razlikuje od opšte inteligencije, pomaže nam da uočimo kakvu vrstu kreativnosti imamo i kako da je što bolje iskoristimo, posebno u poslovanju i obrazovanju. Čitajući ovu inspirativnu studiju ustanovićete zbog čega danas većina kompanija guši kreativnost i, ujedno, upoznati strategije za podsticanje kreativnosti zaposlenih.
Alan DŽ. Rou
Počasni profesor menadžmenta i organizacije na USC Marshall School of Business na Univerzitetu u južnoj Kaliforniji. Autor je i koautor jedanaest naslova, uključujući i dela Intelligent Information Systems (1996), Strategic Management: A Methodological Approach (1993) i Managing with Style: A Guide tu Understanding, Assessing, and Improving Decision Making (1987). Bio je i član upravnog odbora kompanija General Electric i Hughes Aircraft.
O knjizi
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Alan Dž. Rou se poslužio najnovijim istraživanjima da bi nam pomogao da bolje razumemo kreativnost, prepoznamo je, izmerimo, unapredimo i delotvornije iskoristimo. On navodi četiri vrste kreativnosti - intuiciju, inovaciju, imaginaciju i inspirativno liderstvo - i otkriva nam šta je to što povezuje kreativne ljude. Autor nas upoznaje sa suštinom kreativnosti i odgovara na pitanje šta je kreativnost i po čemu se ona razlikuje od opšte inteligencije, pomaže nam da uočimo kakvu vrstu kreativnosti imamo i kako da je što bolje iskoristimo, posebno u poslovanju i obrazovanju. Čitajući ovu inspirativnu studiju ustanovićete zbog čega danas većina kompanija guši kreativnost i, ujedno, upoznati strategije za podsticanje kreativnosti zaposlenih.
Alan DŽ. Rou
Počasni profesor menadžmenta i organizacije na USC Marshall School of Business na Univerzitetu u južnoj Kaliforniji. Autor je i koautor jedanaest naslova, uključujući i dela Intelligent Information Systems (1996), Strategic Management: A Methodological Approach (1993) i Managing with Style: A Guide tu Understanding, Assessing, and Improving Decision Making (1987). Bio je i član upravnog odbora kompanija General Electric i Hughes Aircraft.
Godina izdanja : 2008.
Broj strana : 193
Pismo : Latinica
Povez : Tvrdi povez
Format : 21 x 14
Težina : 313 g
ISBN : 978-86-7102-273-6
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.