Dva autora Estetike filma, Žak Omon i Mišel Mari, ponovo su se udružili da daju jasnu i konciznu analizu pojedinih filmova snimljenih posle 1970. godine, uglavnom u Francuskoj i SAD.
Bez ambicija da kreiraju univerzalni metod koji omogućava analizu bilo kog filma, autori su nastojali da opišu i komentarišu najbolje analize i da iz njih izvuku metodološki pristup. Nakon definisanja analitičke analize i predstavljanja određenog broja praktičnih instrumenata, ovo delo pristupa takozvanoj „tekstualnoj” analizi, narativnoj analizi primenjenoj na film, analizi slike i zvuka; ono proučava odnose između analize i naracije i bavi se osnovama te vrste istraživanja. Svako poglavlje u knjizi opremljeno je posebnom bibliografijom i bogato je ilustrovano.
Mišel Mari
Predaje semiologiju filma na univerzitetu Sorbona (Pariz III).
Žak Omon
Predaje estetiku filma na univerzitetu Sorbona (Pariz III).
UVOD
1. U PRILOG DEFINICIJI ANALIZE FILMOVA
2. INSTRUMENTI I TEHNIKE ANALIZE
3. TEKSTUALNA ANALIZA: OSPORAVANI MODEL
4. ANALIZA FILMA KAO PRIVREDNOG ISKAZA
5. ANALIZA SLIKE I ZVUKA
6. PSIHOANALIZA I ANALIZA FILMA
7. ANALIZA FILMOVA I ISTORIJA FILMA; VERIFIKACIJA ANALIZE
8. CILJEVI ANALIZE: UMESTO ZAKLJU?KA
Bibliografija
Nevena Dakovi? - Pojmovnik teorije filma III
Indeks filmova
O knjizi
Sadržaj
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Dva autora Estetike filma, Žak Omon i Mišel Mari, ponovo su se udružili da daju jasnu i konciznu analizu pojedinih filmova snimljenih posle 1970. godine, uglavnom u Francuskoj i SAD.
Bez ambicija da kreiraju univerzalni metod koji omogućava analizu bilo kog filma, autori su nastojali da opišu i komentarišu najbolje analize i da iz njih izvuku metodološki pristup. Nakon definisanja analitičke analize i predstavljanja određenog broja praktičnih instrumenata, ovo delo pristupa takozvanoj „tekstualnoj” analizi, narativnoj analizi primenjenoj na film, analizi slike i zvuka; ono proučava odnose između analize i naracije i bavi se osnovama te vrste istraživanja. Svako poglavlje u knjizi opremljeno je posebnom bibliografijom i bogato je ilustrovano.
Mišel Mari
Predaje semiologiju filma na univerzitetu Sorbona (Pariz III).
Žak Omon
Predaje estetiku filma na univerzitetu Sorbona (Pariz III).
UVOD
1. U PRILOG DEFINICIJI ANALIZE FILMOVA
2. INSTRUMENTI I TEHNIKE ANALIZE
3. TEKSTUALNA ANALIZA: OSPORAVANI MODEL
4. ANALIZA FILMA KAO PRIVREDNOG ISKAZA
5. ANALIZA SLIKE I ZVUKA
6. PSIHOANALIZA I ANALIZA FILMA
7. ANALIZA FILMOVA I ISTORIJA FILMA; VERIFIKACIJA ANALIZE
8. CILJEVI ANALIZE: UMESTO ZAKLJU?KA
Bibliografija
Nevena Dakovi? - Pojmovnik teorije filma III
Indeks filmova
Godina izdanja : 2007.
Broj strana : 321
Pismo : Latinica
Povez : Tvrdi povez s omotnicom
Format : 14,5 x 21
Težina : 478 g
ISBN : 978-86-7102-277-4
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.