{"id":11832,"kategorija_id":14,"parent_id":null,"naslov":"MLADI I MEDIJI","sadrzaj":"<p> <\/p>\r\n<p>Zašto su mediji bitni? Zašto mladi u razmišljanju o medijima zauzimaju tako va\u017eno mesto? Kako su sve nau\u010dnici shvatali i istra\u017eivali uticaj medija, to jest, njihovo dejstvo na omladinu? <\/p>","dugacki_sadrzaj":"1. Zašto omladinski mediji<br\/>\r\n2. Razumevanje medijske sadr\u017eine<br \/>Društveni i kulturni pristupi medijskim uticajima<br\/>\r\n3. Razumevanje uticaja tehnologije medija<br \/>Omladina, bunt, društveni mediji i društvena istorija<br\/>\r\n4. Razumevanje globalne medijske industrije<br \/>Kina, <em>reality <\/em>televizija i upravljanje medijima<br\/>\r\n5. Razumevanje korisnika medija<br \/>Devojke, mobilni telefoni i identitet<br\/>\r\n6. Razumevanje nasilja u medijima<br \/>Oru\u017eani napadi u školama, reporta\u017ee u medijima i uokvirivanje društvene stvarnosti<br\/>\r\n7. Razumevanje oglašavanja i marketinga<br \/>Studenti i alkohol<br\/>\r\n8. Razumevanje politi?ke komunikacije<br \/>Barak Obama, konvergencija medija i medijatizovana intima<br\/>\r\n9.Razumevanje slavnih li?nosti<br \/>Bam Mard\u017eera i uloga sporta u medijskoj konvergenciji<br\/>\r\n10. Razumevanje kriti?kog istra\u017eivanja medija<br \/>Deca vojnici, medijske ku?e i medijsko obrazovanje<br\/>\r\n11. Epilog: Pisanje knjige Omladina i mediji<br\/>\r\n12. Bibliografija<br\/>\r\n13. Indeks pojmova<br\/>\r\n <br\/>","tezina":482,"cena":1430,"cena_tvrdi":0,"tvrdi_povez":0,"je_aktivan":1,"je_na_stanju":1,"lager":100,"prodato":5,"seo_tagovi":"MLADI I MEDIJI","seo_opis":"<p> <\/p>\r\n<p>Zašto su mediji bitni? Zašto mladi u razmišljanju o medijima zauzimaju tako va\u017eno mesto? Kako su sve nau\u010dnici shvatali i istra\u017eivali uticaj medija, to jest, njihovo dejstvo na omladinu? <\/p>","created_at":"2022-07-03T19:21:26.000000Z","updated_at":"2025-03-12T16:29:03.000000Z","deleted_at":null,"main_image_id":-1,"je_snimljen":1,"broj_strana":"297","isbn":"978-86-7102-497-6","pismo":"latinica","format":"24 x 16","povez":"bro\u0161irani povez","je_u_pretplati":0,"akcije":"{\"auth\": {\"akcije\": [{\"id\": 1, \"cena\": 1999, \"opis\": \"\", \"naziv\": \"Knjiga nedelje\", \"mesa_se\": 0, \"sadrzaj\": \"<p>Borba studenata za slobodu medija inspiriše nas da se vratimo pitanju da li su mladi danas tek bespomo\u0107ne \u017ertve medijskih korporacija, ili im pak, medijska pismenost omogu\u0107ava da prozru namere kreatora sadr\u017eaja i iskoriste medijsku pa\u017enju u vlastitom interesu. <\/p>\", \"datum_do\": \"2025-03-19 03:00:00\", \"datum_od\": \"2025-03-12 10:00:00\", \"image_id\": -1, \"created_at\": \"2021-08-30T16:58:42.000000Z\", \"deleted_at\": null, \"je_aktivan\": 1, \"updated_at\": \"2025-03-12T16:29:03.000000Z\", \"je_naslovna\": 1, \"za_kolicinu\": 4, \"akcija_tip_id\": 4, \"popust_procenat\": 50, \"je_akcije_stranica\": 1, \"deamon_obradio_kraj\": null, \"je_specijalni_prikaz\": 1, \"je_tekst_na_naslovnoj\": 1, \"deamon_obradio_pocetak\": \"2021-09-28 13:21:01\", \"deamon_obradio_osvezavanje\": \"2025-03-12 17:29:03\", \"samo_za_ulogovane_korisnike\": 0}], \"uslovi\": {\"auth\": true}, \"cena_popust\": 715}, \"guest\": {\"akcije\": [{\"id\": 1, \"cena\": 1999, \"opis\": \"\", \"naziv\": \"Knjiga nedelje\", \"mesa_se\": 0, \"sadrzaj\": \"<p>Borba studenata za slobodu medija inspiriše nas da se vratimo pitanju da li su mladi danas tek bespomo\u0107ne \u017ertve medijskih korporacija, ili im pak, medijska pismenost omogu\u0107ava da prozru namere kreatora sadr\u017eaja i iskoriste medijsku pa\u017enju u vlastitom interesu. <\/p>\", \"datum_do\": \"2025-03-19 03:00:00\", \"datum_od\": \"2025-03-12 10:00:00\", \"image_id\": -1, \"created_at\": \"2021-08-30T16:58:42.000000Z\", \"deleted_at\": null, \"je_aktivan\": 1, \"updated_at\": \"2025-03-12T16:29:03.000000Z\", \"je_naslovna\": 1, \"za_kolicinu\": 4, \"akcija_tip_id\": 4, \"popust_procenat\": 50, \"je_akcije_stranica\": 1, \"deamon_obradio_kraj\": null, \"je_specijalni_prikaz\": 1, \"je_tekst_na_naslovnoj\": 1, \"deamon_obradio_pocetak\": \"2021-09-28 13:21:01\", \"deamon_obradio_osvezavanje\": \"2025-03-12 17:29:03\", \"samo_za_ulogovane_korisnike\": 0}], \"uslovi\": {\"auth\": false}, \"cena_popust\": 715}}","cena_popust":715,"o_knjizi":"<p>Endi Radok govori o tome zbog \u010dega je va\u017eno izu\u010davati omladinske medije, ali i kako tom poslu treba pristupiti, odnosno kako treba tuma\u010diti rezultate tih istra\u017eivanja. Nastoji da odgovori i na pitanja zbog \u010dega društvo prvenstveno brine zbog uticaja medija na mlade i da li su mladi danas tek bespomo\u0107ne \u017ertve medijskih korporacija i politike koju one zastupaju ili im medijska pismenost omogu\u0107ava da prozru namere kreatora medijskog sadr\u017eaja i iskoriste medijsku pa\u017enju u vlastitom interesu. Kako mladi reaguju na reklame za alkoholna pi\u0107a? Da li su mediji zaista uzrok masovnih oru\u017eanih napada u školama? Da li su strahovanja zbog uticaja nasilja u medijima na mlade opravdana? Ove i druge aktuelne teme u vezi s medijima obra\u0111uju se u knjizi, a studentima i istra\u017eiva\u010dima daju se dragoceni saveti o izboru predmeta istra\u017eivanja, pristupu nau\u010dnom radu i strukturisanju medijskih studija.<\/p>\r\n<p><a href=\"http:\/\/blog.clio.rs\/2016\/03\/ja-sam-devojka-lekcije-feminizma-70-ih-za-21-vek\/\"><em>Ja sam devojka: Lekcije feminizma 70-ih za 21. vek<\/em><\/a><a href=\"http:\/\/blog.clio.rs\/2016\/03\/ja-sam-devojka-lekcije-feminizma-70-ih-za-21-vek\/\">, Endi Radok<\/a><\/p>\r\n<p><a href=\"http:\/\/www.vreme.com\/cms\/view.php?id=1388184\"><em>Vrata percepcije, <\/em>intervju sa Endijem Radokom, Vreme, Sonja \u0106iri<\/a>\u0107<a href=\"http:\/\/www.vreme.com\/cms\/view.php?id=1388184\"> <\/a><\/p>\r\n<p> <\/p>","preveo":"Prevela sa engleskog Jelena Petrovi\u0107","priredio":"","search_text":"MLADI I MEDIJI Endi Radok govori o tome zbog cega je vazno izucavati omladinske medije ali i kako tom poslu treba pristupiti odnosno kako treba tumaciti rezultate tih istrazivanja Nastoji da odgovori i na pitanja zbog cega drustvo prvenstveno brine zbog uticaja medija na mlade i da li su mladi danas tek bespomocne zrtve medijskih korporacija i politike koju one zastupaju ili im medijska pismenost omogucava da prozru namere kreatora medijskog sadrzaja i iskoriste medijsku paznju u vlastitom interesu Kako mladi reaguju na reklame za alkoholna pica Da li su mediji zaista uzrok masovnih oruzanih napada u skolama Da li su strahovanja zbog uticaja nasilja u medijima na mlade opravdana Ove i druge aktuelne teme u vezi s medijima obradjuju se u knjizi a studentima i istrazivacima daju se dragoceni saveti o izboru predmeta istrazivanja pristupu naucnom radu i strukturisanju medijskih studija Ja sam devojka Lekcije feminizma 70 ih za 21 vek Endi Radok Vrata percepcije intervju sa Endijem Radokom Vreme Sonja Ciric Zasto su mediji bitni Zasto mladi u razmisljanju o medijima zauzimaju tako vazno mesto Kako su sve naucnici shvatali i istrazivali uticaj medija to jest njihovo dejstvo na omladinu Endi Radok","datum_objave":"2015-10-24","kategorija":{"id":14,"naziv":"Multimedia","je_aktivan":1,"created_at":"2021-08-30T16:58:40.000000Z","updated_at":"2022-12-21T15:02:36.000000Z","deleted_at":null,"opis":"Sinteza teorijskog i prakti\u010dnog znanja o savremenim medijima osnova je na kojoj je gra\u0111ena\r\n edicija Multimedia. Ovo je jedinstvena biblioteka, posve\u0107ena temama o dru\u0161tvenoj ulozi,\r\n o na\u010dinu delovanja i organizaciji masovnih medija. Radi se o razli\u010ditim aspektima sagledavanja\r\n medija: politi\u010dkom, pravnom, ekonomskom, obrazovnom, kulturnom, eti\u010dkom, esteti\u010dkom, tr\u017ei\u0161nom i \u017eurnalisti\u010dkom.","image_id":-1,"naziv2":"Novinarstvo, studije medija"},"autori":[{"id":11831,"ime":"Endi Radok","je_aktivan":1,"created_at":"2022-06-16T12:32:37.000000Z","updated_at":null,"deleted_at":null,"opis":"<p>Profesor je na australijskom Univerzitetu Monaš, bavi se istra\u017eivanjem medija i redovno objavljuje knjige i radove u stru\u010dnim \u010dasopisima, posve\u0107ene nasilju u medijima, politi\u010dkim li\u010dnostima, <em>reality <\/em>televiziji, kampanjama za zdrav \u017eivot, sportu u medijima, teoriji masovnih komunikacija i sli\u010dno. Pre <em>Omladine i medija <\/em>(2013), objavio je i knjige <em>Understanding Audiences <\/em>(2001) i <em>Investigating Audiences <\/em>(2007). Radio je kao predava\u010d na univerzitetima u Sjedinjenim Dr\u017eavama, Velikoj Britaniji, Ju\u017enoj Koreji, Kini i na Novom Zelandu. Me\u0111u omiljenim temama su mu medijska publika, korisnici medija i politika popularne kulture. Trenutno radi na knjizi <em>Exploring Media Research.<\/em> Redovno objavljuje stru\u010dne analize i komentare u svetskim medijima kao što su ABC, BBC, Herald, Metro i sli\u010dni.<br \/> <\/p>","pivot":{"proizvod_id":11832,"autor_id":11831}}],"aktivne_akcije":[{"id":7,"naziv":"Koli\u010dinski popust za 3 i vi\u0161e prim.","opis":null,"datum_od":"2022-01-01 00:00:00","datum_do":"9999-01-01 00:00:00","je_aktivan":1,"popust_procenat":10,"za_kolicinu":3,"cena":2999,"akcija_tip_id":2,"created_at":"2021-08-30T16:58:42.000000Z","updated_at":"2025-01-20T08:28:03.000000Z","deleted_at":null,"sadrzaj":"<p>Popust se dodeljuje na koli\u010dinu. <\/p>","image_id":-1,"je_naslovna":0,"je_akcije_stranica":0,"je_tekst_na_naslovnoj":0,"je_specijalni_prikaz":0,"mesa_se":1,"deamon_obradio_pocetak":"2022-03-29 14:08:03","deamon_obradio_osvezavanje":"2025-01-20 09:28:03","deamon_obradio_kraj":null,"samo_za_ulogovane_korisnike":0,"pivot":{"proizvod_id":11832,"akcija_id":7}},{"id":16,"naziv":"20% Popusta za online kupovinu","opis":"","datum_od":"2022-01-01 00:00:00","datum_do":"9999-12-31 00:00:00","je_aktivan":1,"popust_procenat":20,"za_kolicinu":0,"cena":0,"akcija_tip_id":1,"created_at":"2022-09-01T14:30:57.000000Z","updated_at":"2025-01-20T08:28:03.000000Z","deleted_at":null,"sadrzaj":"","image_id":-1,"je_naslovna":0,"je_akcije_stranica":0,"je_tekst_na_naslovnoj":0,"je_specijalni_prikaz":0,"mesa_se":1,"deamon_obradio_pocetak":"2022-09-01 16:31:04","deamon_obradio_osvezavanje":"2025-01-20 09:28:03","deamon_obradio_kraj":null,"samo_za_ulogovane_korisnike":0,"pivot":{"proizvod_id":11832,"akcija_id":16}},{"id":17,"naziv":"30% Popusta za ulogovane korisnike","opis":"","datum_od":"2022-01-01 00:00:00","datum_do":"9999-12-31 00:00:00","je_aktivan":1,"popust_procenat":30,"za_kolicinu":0,"cena":0,"akcija_tip_id":1,"created_at":"2022-09-02T14:46:32.000000Z","updated_at":"2025-01-20T08:28:04.000000Z","deleted_at":null,"sadrzaj":"","image_id":-1,"je_naslovna":0,"je_akcije_stranica":0,"je_tekst_na_naslovnoj":0,"je_specijalni_prikaz":0,"mesa_se":1,"deamon_obradio_pocetak":"2022-09-02 16:47:03","deamon_obradio_osvezavanje":"2025-01-20 09:28:04","deamon_obradio_kraj":null,"samo_za_ulogovane_korisnike":1,"pivot":{"proizvod_id":11832,"akcija_id":17}},{"id":1,"naziv":"Knjiga nedelje","opis":"","datum_od":"2025-03-12 10:00:00","datum_do":"2025-03-19 03:00:00","je_aktivan":1,"popust_procenat":50,"za_kolicinu":4,"cena":1999,"akcija_tip_id":4,"created_at":"2021-08-30T16:58:42.000000Z","updated_at":"2025-03-12T16:29:03.000000Z","deleted_at":null,"sadrzaj":"<p>Borba studenata za slobodu medija inspiriše nas da se vratimo pitanju da li su mladi danas tek bespomo\u0107ne \u017ertve medijskih korporacija, ili im pak, medijska pismenost omogu\u0107ava da prozru namere kreatora sadr\u017eaja i iskoriste medijsku pa\u017enju u vlastitom interesu. <\/p>","image_id":-1,"je_naslovna":1,"je_akcije_stranica":1,"je_tekst_na_naslovnoj":1,"je_specijalni_prikaz":1,"mesa_se":0,"deamon_obradio_pocetak":"2021-09-28 13:21:01","deamon_obradio_osvezavanje":"2025-03-12 17:29:03","deamon_obradio_kraj":null,"samo_za_ulogovane_korisnike":0,"pivot":{"proizvod_id":11832,"akcija_id":1}}],"media":[{"id":502,"model_type":"App\\Models\\Proizvod","model_id":11832,"uuid":"4e43aa49-3d24-4156-8f06-2e3cd374d2b2","collection_name":"slike","name":"12287","file_name":"12287.jpg","mime_type":"image\/jpeg","disk":"public","conversions_disk":"public","size":1633875,"manipulations":[],"custom_properties":[],"generated_conversions":{"proizvod_slika":true,"proizvod_glavna_slika":true},"responsive_images":[],"order_column":487,"created_at":"2022-07-04T09:10:42.000000Z","updated_at":"2022-07-04T09:15:03.000000Z","original_url":"https:\/\/clio.rs\/storage\/media\/502\/12287.jpg","preview_url":""}]}
Psihologija u obrazovanju Anite Vulfok, Malkoma Hjuza i Vivijen Volkap dobro je poznat i već afirmisan udžbenik širom Evrope i u SAD. Obrazovne implikacije i istraživanja u oblasti dečijeg razvoja, kognitivnih nauka, učenja, nastave i testiranja razmatrani su podjednako sa stanovišta teorije i prakse, a tekst pokazuje kako se informacije i ideje do kojih se došlo na osnovu istraživanja u psihologiji obrazovanja mogu primeniti u rešavanju svakodnevnih problema u nastavi. Ponuđeno je mnogo primera, studija slučaja, praktičnih primena i ideja zaposlenih u obrazovanju s velikim iskustvom.
Izdanje na srpskom jeziku podeljeno je u tri knjige, od kojih svaka predstavlja tematsku celinu: prvi deo, Učenici, usmeren je na na to kako se učenici mentalno, fizički, emotivno i socijalno razvijaju i kako se svi ti aspekti uklapaju. Odakle potiču individualne razlike, šta one znače za nastavnike i one koji rade s učenicima? Šta znači stvoriti kulturno inkluzivnu učionicu, onu koja učenje čini dostupnim svima?
Drugi deo, Učenje i motivacija, posmatra učenje i motivaciju iz tri važne perspektive – bihevioralne, kognitivne i konstruktivističke – s naglaskom na poslednje dve. Teorije učenja imaju važne implikacije za instrukcije na svakom nivou. Kognitivna istraživanja su sada naročito živa i deluju kao izvor ideja za buduću praksu. Angažovano učenje predstavlja cilj svih onih koji rade u obrazovnim sredinama.
Treći deo, Nastava i procenjivanje ispituje stvaranje sredine za učenje i način na koji se predaje i procenjuje. Materijal u ovim poglavljima zasnovan je na najskorijim istraživanjima upravim odeljenjima. Ispitan je veliki broj strategija predavanja i različiti načini testiranja i ocenjivanja.
Knjiga je namenjena svima koji se bave obrazovanjem: od volontera u školama i vrtićima, preko učesnika u nastavi, sve do kreatora obrazovnih politika.
Više od udžbenika i više od prikaza oblasti, Psihologija obrazovanja nudi dobro strukturiran i tematski iscrpan pregled ove primenjene discipline. Dosledno su izvedene i naglašene obrazovne implikacije i primene teorijskih postavki i istraživanja u oblasti dečjeg razvoja, kognitivnih nauka, učenja i podučavanja, motivacije i ocenjivanja.
Osim klasičnog pristupa obrazovanju koje u središte stavlja učenika i njegove lične karakteristike, ovde je značajna pažnja poklonjena psihološkim izučavanjima prirode pojedinih školskih predmeta; socijalnim, metakognitivnim i emocionalnim veštinama samoregulacije; kao i karakteristikama obrazovnog okruženja, uključujući uticaje novih tehnologija. U središtu ove Psihologije obrazovanja je fenomen učenja, pa ovaj udžbenik ima praktičan značaj za sve koji teže da razumeju proces učenja i da upravljanju njim.
dr Dragica Pavlović, Odeljenje za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu
Anita Vulfolk
profesor je Psihologije u obrazovanju u Školi za obrazovne politike i liderstvo na Državnom univerzitetu Ohaja, SAD.
Malkolm Hjuz
Viši naučni saradnik na predmetu Razvojna psihologija na Univerzitetu zapadne Engleske u Bristolu, Engleska.
Vivijen Volkap
Predaje Teoriju obrazovanja na Univerzitetu u Darbiju, Engleska.
U?ENJE I MOTIVACIJA
6. BIHEVIJORISTI?KA STANOVIŠTA O U?ENJU 7. KOGNITIVISTI?KA STANOVIŠTA O U?ENJU 8. KOMPLEKSNI KOGNITIVNI PROCESI 9. SOCIOKOGNITIVISTI?KO I KONSTRUKTIVISTI?KO STANOVIŠTE O U?ENJU 10. MOTIVACIJA U U?ENJU I POU?AVANJU 11. ANGAŽOVANO U?ENJE: SARADNJA I ZAJDNICA
O knjizi
Sadržaj
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Psihologija u obrazovanju Anite Vulfok, Malkoma Hjuza i Vivijen Volkap dobro je poznat i već afirmisan udžbenik širom Evrope i u SAD. Obrazovne implikacije i istraživanja u oblasti dečijeg razvoja, kognitivnih nauka, učenja, nastave i testiranja razmatrani su podjednako sa stanovišta teorije i prakse, a tekst pokazuje kako se informacije i ideje do kojih se došlo na osnovu istraživanja u psihologiji obrazovanja mogu primeniti u rešavanju svakodnevnih problema u nastavi. Ponuđeno je mnogo primera, studija slučaja, praktičnih primena i ideja zaposlenih u obrazovanju s velikim iskustvom.
Izdanje na srpskom jeziku podeljeno je u tri knjige, od kojih svaka predstavlja tematsku celinu: prvi deo, Učenici, usmeren je na na to kako se učenici mentalno, fizički, emotivno i socijalno razvijaju i kako se svi ti aspekti uklapaju. Odakle potiču individualne razlike, šta one znače za nastavnike i one koji rade s učenicima? Šta znači stvoriti kulturno inkluzivnu učionicu, onu koja učenje čini dostupnim svima?
Drugi deo, Učenje i motivacija, posmatra učenje i motivaciju iz tri važne perspektive – bihevioralne, kognitivne i konstruktivističke – s naglaskom na poslednje dve. Teorije učenja imaju važne implikacije za instrukcije na svakom nivou. Kognitivna istraživanja su sada naročito živa i deluju kao izvor ideja za buduću praksu. Angažovano učenje predstavlja cilj svih onih koji rade u obrazovnim sredinama.
Treći deo, Nastava i procenjivanje ispituje stvaranje sredine za učenje i način na koji se predaje i procenjuje. Materijal u ovim poglavljima zasnovan je na najskorijim istraživanjima upravim odeljenjima. Ispitan je veliki broj strategija predavanja i različiti načini testiranja i ocenjivanja.
Knjiga je namenjena svima koji se bave obrazovanjem: od volontera u školama i vrtićima, preko učesnika u nastavi, sve do kreatora obrazovnih politika.
Više od udžbenika i više od prikaza oblasti, Psihologija obrazovanja nudi dobro strukturiran i tematski iscrpan pregled ove primenjene discipline. Dosledno su izvedene i naglašene obrazovne implikacije i primene teorijskih postavki i istraživanja u oblasti dečjeg razvoja, kognitivnih nauka, učenja i podučavanja, motivacije i ocenjivanja.
Osim klasičnog pristupa obrazovanju koje u središte stavlja učenika i njegove lične karakteristike, ovde je značajna pažnja poklonjena psihološkim izučavanjima prirode pojedinih školskih predmeta; socijalnim, metakognitivnim i emocionalnim veštinama samoregulacije; kao i karakteristikama obrazovnog okruženja, uključujući uticaje novih tehnologija. U središtu ove Psihologije obrazovanja je fenomen učenja, pa ovaj udžbenik ima praktičan značaj za sve koji teže da razumeju proces učenja i da upravljanju njim.
dr Dragica Pavlović, Odeljenje za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu
Anita Vulfolk
profesor je Psihologije u obrazovanju u Školi za obrazovne politike i liderstvo na Državnom univerzitetu Ohaja, SAD.
Malkolm Hjuz
Viši naučni saradnik na predmetu Razvojna psihologija na Univerzitetu zapadne Engleske u Bristolu, Engleska.
Vivijen Volkap
Predaje Teoriju obrazovanja na Univerzitetu u Darbiju, Engleska.
U?ENJE I MOTIVACIJA
6. BIHEVIJORISTI?KA STANOVIŠTA O U?ENJU
7. KOGNITIVISTI?KA STANOVIŠTA O U?ENJU
8. KOMPLEKSNI KOGNITIVNI PROCESI
9. SOCIOKOGNITIVISTI?KO I KONSTRUKTIVISTI?KO STANOVIŠTE O U?ENJU
10. MOTIVACIJA U U?ENJU I POU?AVANJU
11. ANGAŽOVANO U?ENJE: SARADNJA I ZAJDNICA
RE?NIK
BIBLIOGRAFIJA
Godina izdanja : 2014.
Broj strana : 516
Pismo : Latinica
Povez : Broširani povez
Format : 22,5 x 16,5
Težina : 788 g
ISBN : 978-86-7102-475-4
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.