Psihologija u obrazovanju pregledna je knjiga koja povezuje poslednja dostignuća teorije sa najnovijim međunarodnim istraživanjima i obiljem primera, praktičnom primenom i savetima iskusnih predavača koji su imali prilike da deluju u različitim okruženjima. Iscrpna pedagogija opremljena je sažecima i prezentacijama koje dodatno olakšavaju učenje čime Psihologija u obrazovanju postaje neophodna knjiga za sve stručnjake u oblasti predavanja i podučavanja.
„Ova knjiga više je od udžbenika i više od prikaza oblasti. Dosledno su izvedene i naglašene obrazovne implikacije i primene teorijskih postavki i istraživanja u oblasti dečjeg razvoja, kognitivnih nauka, učenja i podučavanja, motivacije, ocenjivanja. Osim klasičnog pristupa obrazovanju koje u središte stavlja učenika i njegove lične karakteristike, ovde je značajna pažnja poklonjena psihološkim izučavanjima prirode pojedinih školskih predmeta; socijalnim, metakognitivnim i emocionalnim veštinama samoregulacije; kao i karakteristikama obrazovnog okruženja, uključujući uticaje novih tehnologija. U središtu ove knjige je fenomen učenja, pa ovaj udžbenik ima praktičan značaj za sve koji teže da razumeju proces učenja i da upravljanju njim.“
prof. dr Dragica Pavlović, Filozofski fakultet u Beogradu
„Ovaj široko teorijski utemeljeni tekst postao je nezaobilazno, klasično štivo u psihologiji obrazovanja.“
Alek Vebster, profesor obrazovne psihologije, Univerzitet u Bristolu
„Ovo je izuzetno snažna knjiga koja se bavi psihologijom u obrazovanju na jasan i pregledan način... Svima koji se bave podučavanjem, svakako bih preporučila da koriste ovu knjigu.“
Sofija Lojens, Univerzitet Erazmus u Roterdamu, Holandija
Anita Vulfolk
profesor je Psihologije u obrazovanju u Školi za obrazovne politike i liderstvo na Državnom univerzitetu Ohaja, SAD.
Malkolm Hjuz
Viši naučni saradnik na predmetu Razvojna psihologija na Univerzitetu zapadne Engleske u Bristolu, Engleska.
Vivijen Volkap
Predaje Teoriju obrazovanja na Univerzitetu u Darbiju, Engleska.
Prvi tom - U?ENICI
U?enici
Poglavlje 2 – Kognitivni razvoj i jezik
Poglavlje 3 – Razvoj li?nosti, socijalni i emocionalni i razvoj
Poglavlje 4 – Razlike me?u u?enicima i potrebe u?enja
Poglavlje 5 – Kultura i razli?itost
Drugi tom– U?ENJE I MOTIVACIJA
Poglavlje 6 – Bihevioralisti?ki pogledi na u?enje
Poglavlje 7 – Kognitivisti?ki pogledi na u?enje
Poglavlje 8 – Kompleksni kognitivni procesi
Poglavlje 9 – Socijalno-kognitivisti?ki i konstruktivisti?ki pogledi na u?enje
Poglavlje 10 – Motivacija u u?enju i podu?avanju
Poglavlje 11 – Aktivno u?enje: Saradnja i zajednica
Tre?i tom - NASTAVA I OCENJIVANJE
12 Stvaranje okruženja za u?enje
13 Nastava koja vodi u?enju
14 Standardizovani testovi
15 Školsko ocenjivanje
O knjizi
Sadržaj
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Psihologija u obrazovanju pregledna je knjiga koja povezuje poslednja dostignuća teorije sa najnovijim međunarodnim istraživanjima i obiljem primera, praktičnom primenom i savetima iskusnih predavača koji su imali prilike da deluju u različitim okruženjima. Iscrpna pedagogija opremljena je sažecima i prezentacijama koje dodatno olakšavaju učenje čime Psihologija u obrazovanju postaje neophodna knjiga za sve stručnjake u oblasti predavanja i podučavanja.
„Ova knjiga više je od udžbenika i više od prikaza oblasti. Dosledno su izvedene i naglašene obrazovne implikacije i primene teorijskih postavki i istraživanja u oblasti dečjeg razvoja, kognitivnih nauka, učenja i podučavanja, motivacije, ocenjivanja. Osim klasičnog pristupa obrazovanju koje u središte stavlja učenika i njegove lične karakteristike, ovde je značajna pažnja poklonjena psihološkim izučavanjima prirode pojedinih školskih predmeta; socijalnim, metakognitivnim i emocionalnim veštinama samoregulacije; kao i karakteristikama obrazovnog okruženja, uključujući uticaje novih tehnologija. U središtu ove knjige je fenomen učenja, pa ovaj udžbenik ima praktičan značaj za sve koji teže da razumeju proces učenja i da upravljanju njim.“
prof. dr Dragica Pavlović, Filozofski fakultet u Beogradu
„Ovaj široko teorijski utemeljeni tekst postao je nezaobilazno, klasično štivo u psihologiji obrazovanja.“
Alek Vebster, profesor obrazovne psihologije, Univerzitet u Bristolu
„Ovo je izuzetno snažna knjiga koja se bavi psihologijom u obrazovanju na jasan i pregledan način... Svima koji se bave podučavanjem, svakako bih preporučila da koriste ovu knjigu.“
Sofija Lojens, Univerzitet Erazmus u Roterdamu, Holandija
Anita Vulfolk
profesor je Psihologije u obrazovanju u Školi za obrazovne politike i liderstvo na Državnom univerzitetu Ohaja, SAD.
Malkolm Hjuz
Viši naučni saradnik na predmetu Razvojna psihologija na Univerzitetu zapadne Engleske u Bristolu, Engleska.
Vivijen Volkap
Predaje Teoriju obrazovanja na Univerzitetu u Darbiju, Engleska.
Prvi tom - U?ENICI
U?enici
Poglavlje 2 – Kognitivni razvoj i jezik
Poglavlje 3 – Razvoj li?nosti, socijalni i emocionalni i razvoj
Poglavlje 4 – Razlike me?u u?enicima i potrebe u?enja
Poglavlje 5 – Kultura i razli?itost
Drugi tom– U?ENJE I MOTIVACIJA
Poglavlje 6 – Bihevioralisti?ki pogledi na u?enje
Poglavlje 7 – Kognitivisti?ki pogledi na u?enje
Poglavlje 8 – Kompleksni kognitivni procesi
Poglavlje 9 – Socijalno-kognitivisti?ki i konstruktivisti?ki pogledi na u?enje
Poglavlje 10 – Motivacija u u?enju i podu?avanju
Poglavlje 11 – Aktivno u?enje: Saradnja i zajednica
Tre?i tom - NASTAVA I OCENJIVANJE
12 Stvaranje okruženja za u?enje
13 Nastava koja vodi u?enju
14 Standardizovani testovi
15 Školsko ocenjivanje
Godina izdanja : 2015.
Broj strana : 338
Pismo : Latinica
Povez : Broširani povez
Format : 22.5 x 16.5
Težina : 534 g
ISBN : 978-86-7102-489-1
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.