Preveo sa engleskog Đorđe Trajković
Iako u uvodu i u zaključku navodi definiciju koja se bavi pre svega marketingom umetnosti kao promocijom i popularizacijom umetnosti, u središtu njegovog interesovanja je prodaja i prihod koji se tom prodajom ostvaruje.
Branimir Stojković, Milena Dragićević-Šešić
Rasprodato
Greg Ričards, Robert Palmer
O knjizi
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Ključ Diglovog pristupa marketingu umetnosti je unapređivanje prodaje. Iako u uvodu i u zaključku navodi definiciju koja se bavi pre svega marketingom umetnosti kao promocijom i popularizacijom umetnosti, u središtu njegovog interesovanja je prodaja i prihod koji se tom prodajom ostvaruje. Cilj marketinga po Diglu dakle jeste: naterati ljude da kupuju, da kupuju više, da kupuju češće.
Sve marketinške tehnike koje opisuje Digl naziva mađioničarskim trikovima koji nisu usmereni samo na to da ponudu učine atraktivnom, već da građane navedu na to da postanu publika – klijent, potrošač.
Veliku prepreku razvoju poslovanja umetničkih ustanova predstavlja „nepostojeće tržište”. Osnovni zadatak marketinga umetnosti i kulture je upravo stvaranje i proširivanje tržišta. U ovoj knjizi tome je posvećeno poslednje poglavlje koje mogućnost pristupa nedostupnoj, neraspoloživoj publici, vidi pre svega u edukativnim programima.
Kit Digl
Kit Digl je od kasnih sedamdesetih godina direktor marketinga čuvene londonske Izdavačke kuće Rajngould (Rhinegold Publishing Limited), koja izdaje časopise i stručne knjige iz oblasti izvođačkih umetnosti i predstavlja tipičnu „malu” firmu koja ima mnoge karakteristike umetničkih organizacija kojima i ova knjiga, Marketing umetnosti, treba da pomogne.
Godina izdanja : 1998.
Broj strana : 248
Pismo : Latinica
Povez : Broširani
Format : 12 x 20.5
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.