08.05.2008.
Spajajući inovativne eseje iz najrazličitijih disciplina, priređivač Kreativne industrije predočava nam kako se kultura stvara, nudi i širi u tehnološki dobro opremljenom i globalizovanom svetu. Ova knjiga predstavlja prvu sistematičnu analizu svih izazova koje pružaju kreativne industrije u svetu u kom su inovacija i rizik neophodni i za ekonomske i za kulturne poslovne poduhvate, u kom znanje i ideje stvaraju prihode i vode modernizaciji društva, i gde su globalizacija i nove tehnologije deo svakodnevnog života i iskustva. Trideset eseja koje su napisali vodeći svetski stručnjaci obuhvataju nekoliko oblasti, uključujući multimedijske industrije, izdavaštvo, televizijsku produkciju, urbani razvoj i video-igrice. Svih šest odeljaka pripremili su vrhunski stručnjaci što knjigu svrstava u korisnu, privlačnu i misaono stimulativnu kolekciju studija o kreativnoj kulturi.
Grupa studenata sa magistarskih studija Univerziteta umetnosti u Beogradu u saradnji sa izdavačkom kućom CLIO i Kulturnim centrom Beograda organizovala je promociju knjige Kreativne industrije, promocija je zamišljena kao diskusija na temu kretivnih industrija u Srbiji, sa eminentnim učesnicima.
Učesnici: